Translate

sobota, 16 listopada 2013

Anime azja na blogspot?

Witam was bardzo serdecznie. Oto rozpoczynam swoją własną przygodę z blogspotem.
Moje poprzednie konto było na webnode a nazywało się animeazja.webnode.com - jeśli chcecie możecie sprawdzić jak wygląda oryginał. Nie mniej jednak postanowiłam, że będę działaś tutaj bo:

1. Możecie pisać komentarze

2. Lepiej się dodaje załączniki

3. Mogę spróbować poszerzyć nieco swoje grono widzów

Jeżeli jesteście tutaj pierwszy raz kilka informacji o mnie:
1. Kocham imię Estera. Wzięłam to sobie jako 3 - cie imię oraz mój kanał na youtube nazywa się hi Estera 01

2. Urodziłam się 13. 12. 1994 r

3. Kocham anime i mangę.

4. Chcę się realizować w odottemita

5. Będę próbować odtwarzać siebie w niektórych azjatyckich stylach, chociaż nie zawsze może mi wychodzić.

6. Jak wyglądam?
jasno - zielone oczy i jasno brązowe kręcone włosy (które zawsze na zdjęciach wyglądają ciemniej) , blada, brzoskwiniowa cera,

7. Filmiki z makijażem będą często odkładane gdyż nawet do filmików się nie maluję. Po prostu nie przywykłam do makijaży i zanim rozpracuję "o co chodzi" trochę czasu minie:)

2 komentarze:

  1. http://www.be-like-asian.blogspot.com/ Polecam się na przyszłość... wiele błędów robisz i piszesz lekko mówiąc głupotki więc pierw się doinformuj : )

    Pozdrawiam, Yoshi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie dziękuję bardzo za linka:) Notatki piszę na postawie moich obserwacji oraz opinii różnych ludzi, którzy starają się być w różnych azjatyckich stylach czy to z zagranicy czy (w małej mierze) z Polski.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...