Translate

sobota, 16 listopada 2013

Filmiki o soczewkach

Jako, że miałam czasowo zawieszony dostęp do sprzętu trochę trwało zanim w ogóle nakręciłam filmik i go zmontowałam. Niestety wyszło tego dużo więcej niż się na początku spodziwałam a wiem jak ludzie reagują na tasiemce - zmontowałam więc ogólne informacje w około 6 minutach, może mniej, dodałam echo muzyczne (senbonzakura piano - jeśli ktoś chciałby wiedzieć) i takie krótkie wycinki będę wstawiać - nie dość, że limit będzie ciężej przeciążyć to jest większa szansa, że wasza uwaga zostanie skupiona na tych 6 minutach i więcej z tego wyciagniecie. Jest to ogólne podsumowanie większości z żeczy o których pisałam (wybaczajcie mi błędy ortograficzne bo nie mam zbytnio czasu na sprawdzanie tego wszystkiego + długie paznokcie - nie zawsze wcelują tam gdzie się kliknie ale i tak nie zetnę).

Jednak na następną część możecie poczekaći to dość długo, jako, że aby nie popaść w naług internetowy mam przydzielony określony limit, którego musze się trzymać, a nie jest to łatwe kiedy ma się w domu 12 latka, który ogląda nieraz półgodzinne filmiki o mincrefcie  przez cały dzień i wypędzić go nawet kijem czasem nie idzie:(   Damian ty jełopie!!!!
Tak czy siak pierwsza część cyklu filmików o soczewkach:





i teraz filmik EXTRA - zakładanie i ściąganie soczewek (nie zwracajcie proszę uwagi na głupie miny)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...