Translate

sobota, 16 listopada 2013

O powiększających oczy soczewkach typu circle lens cz . 3

Dzisiaj chciałabym przybliżyć wam temat - co wolno, a czego nie wolno robić z soczewkami.

Więc....
Czego NIE wolno robić:
- zmywać makijażu (chyba, że ktoś robi to delikatnie i umiejętnie)
- pływać
- kąpać się
- przybywać w otoczeniu gdzie coś może nam chlasnąć do oka (np. tryskający gorący olej)
- pocierać oczu (poważnie, raz przecierałam oczy i zobaczyłam, że soczewka była w górnej części gałki ocznej i widać było tylko jej część! To w ogóle nie bolało, ale nieźle się przeraziłam)
- spać
- wtykać brudnych łap
ponadto należy pamiętać, że każde soczewki - nie tylko te circle lens podlegają tym regułom. Należy je przechowywać w futerale wypełnionym płynem do soczewek i odpowiednio pielęgnować. Dodatkowo najlepiej je zakładać przed nasmarowaniem się jakimiś kremami lub zrobieniem makijażu. NIGDY  nie dawajcie kremu przeciwsłonecznego w DUŻYCH ILOŚCIACH zbyt blisko oczu - wierzcie mi - nie chcecie tego odczuć. Ogólnie należy mieć czystą buzię, rączki, i soczewki rzecz jasna:);

co MOŻNA robić z soczewkami:
 - ćwiczyć, nawet bardzo intensywnie
- gotować
- prasować
- wychodzić na miasto
- oglądać telewizję
- przesiadywać na internecie
- ogólnie wszystko oprucz tego co NIE WOLNO  
Soczewki naprawdę są bardzo wygodne - właściwie to ich nie czuć - na początku możecie mieć dziwne odczucie nagiego oka po ściągnięciu soczewki, ale to minie. Z czasem będzie coraz lepiej.
Ja sama zbierałam się na kupno soczewek około 2 lat, kiedy kolega z mojej klasy nagle miał dziwnie intensywny odcień oczu i wydawały się one jakieś takie ogromne od razu go wypytałam o najbardziej nurtujące mnie kwestie 
1. czy soczewki są wygodne,
 2. jak je znaleźć i jeszcze coś tam było ale nie pamiętam co....

W następnej części omówię czego należy unikać przy danym kolorze oczu....


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...