Translate

czwartek, 5 grudnia 2013

Kilka ubrań z "AZJATYCKI STYL" zdjęcia, i moja opinia.

"Azjatycki styl " ma taki sam asortyment jak "japan style" jedyna różnica to taka, że za wysyłkę płaci się raz i nie trzeba doliczać 25 zł za każde ubranie. Mnie to pasuje - bo ok,mogę sobie raz zamówić sukienkę np. za 35 zł i zapłacić z nią 25 zł za przesyłkę i czekać miesiąc. Tak, lae ta opcja kompletnie się nie opłaca,kiedy zamawiamy więcej ubrań.
W "azjatyckim stylu" płacimy "drożej" za sam przedmiot, a za wysyłkę dość mało (9 lub 11zł) i zwykle płacimy tylko jeden raz. Jeżeli mamy jakieś ubranie po 45 zł a za wysyłkę płacimy 9 zł to wyjdzie nam mniej niż ubranie zamówione z "japan style" chociaż nie zawsze ta reguła się sprawdza.



Tak czy siak, dzisiaj chciałabym pokazać wam moje łupy i krótko je opisać:



Rozkloszowana kwiecista koronkowa bluzka. 
Na mnie to bluzka na osobach niższych będzie to tuniczka. Jest to jedno z tych ubrań, które nie wygląda zachęcająco i atrakcyjnie na półce, ale na ciele prezentuje się świetnie:) Pod biustem jest wszyta gumka później w dół tuniczka jest luźna. Rękawy składają się jedynie z barwionej koronki za to okolice brzucha i pleców są przykryte halką. Ubranie jest dość cienkie i delikatne.
Kupiłam ją bo bardzo kojarzyła mi się ze stylem himekaji. Aż żałuję, że nie kupiłam drugiej w białym kolorze.
A tak się prezentuje rozłożona.




Kolejny zakup. Sweterek z koronkowym sercem. Myślałam, że będzie on naprawdę cieniutki i mimo, że najgrubszy nie jest jest w stanie ogrzać. Niestety wygląda na taki, który będzie mieć problemy w przyszłości z szybkim kulkowaniem się. 



Ostatnią rzeczą, którą kupiłam jest komplecik. 1 bokserka w paski +1  krótsza bluzka.

ech, nie cierpię przyległych do ciała bluzek. Staram się ich mieć jak najmniej lub w formie podkoszulka. Nie lubię podkreślać swojej "figury". No tak, ale to było w komplecie i razem z biało różową bluzką naprawdę bardzo ładnie się prezentuje.


O! tak zdecydowanie lepiej.
A to komplecik położony na płasko. Materiał to typowa bawełna.

Na pewno długo bym szukała podobnych rzeczy w normalnych sklepach - osobiście uwielbiam dziecinny charakter tego stylu. Niestety ubrań tym podobnych jest coraz mniej i są zastąpywany przylegającymi do ciała krojami, których zresztą tak bardzo nie lubię nosić.

Chciałam was przeprosić za kiepskie światło ale naprawdę o tej porze roku słońce zachodzi naprawdę szybko i jedyne co mogłam zrobić to pozowanie do lustra w łazience.
Chciałam w ogóle nagrać filmik w typie ootd, ale czynniki przyrodnicze (czytaj światło) mi na to nie pozwalało. Jedna osoba zauważyła, że na moim kanale mogłoby być więcej typowo "babskich" filmików w sumie nie jest też taki zły pomysł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...