Translate

środa, 25 grudnia 2013

Megu, megu fire! Endless night!

Tak miałam zrobić świąteczną notatkę, ale dzisiaj spróbowałam swoich sił i zatańczyłam megu megu fire:
iiii........polepszyłam jakość nagrywanego obrazu - nie wiem jakim cudem, ale zawsze coś.
Mam nadzieję, że będzie się wam wszystkim fajnie oglądać.

Dokładnie na Wigilię doszła do mnie paczka w której była ta "sukienka" (bo na mnie to tunika) opaska z kwiatami, którą też mam na tym filmiku i czarna kokarda w stylu hime gyaru. Z produktów jestem zadowolona, nawet bardzo. Tak, niestety kamera nie odzwierciedla tego jak dobrze się to wszystko prezentuje.

Jeśli chodzi o taniec chciałam zatańczyć o wiele lepiej ale ciągle musiałam majstrować coś przy sprzęcie. Wyszło na to, że tańczyłam około 5 (jak nie więcej) razy jedno i to samo. Byłam już naqprawdę bardzo zmęczona, ale mam nadzieję, że nie widać tego na filmiku. Zanim ja się dogadam z "wyższą techniką" (czytaj : bardziej skomplikowaną niż patelnia) to trochę potrwa.
Chciałam ten taniec zatańczyć z koleżanką i mam wielką nadzieję, że jeszcze będę mieć ku temu okazję i nie obrazi się na mnie, że wstawiłam tutaj wersję solową.
Wesołych świąt!

4 komentarze:

  1. wyszło ci jeszcze lepiej niż ostatnio! :D mam nadzieje że uda wam się w dwie osoby nagrać :)
    ps: śliczne nogi *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bubuś! Też mam taką nadzieję:)
      O matko moje nogi na tym filmiku akurat nie wyglądają korzystnie i wyglądają na bardziej pulchne niż w rzeczywistości więc troszkę mnie dziwi ten komplement, ale dziękuję. Myślałam, że wrażenie będzie odwrotne,ale miło mi, że tak nie jest:)

      Usuń
  2. Gdzie kupiłaś tą sukienkę i ile masz wzrostu? ^ ^ śliczne nogi i włosy :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Informacje o wzroście, dacie urodzin itp znajdziesz na moim kanale youtube w zakładce "informacje". Wybacz, że tak piszę jak typowa blogerka, ale po prostu z niektórymi informacjami nie chcę się powtarzać:)
      Sukienkę, opaskę i jeszcze czarną kokardkę kupiłam od pewnej dziewczyny na facebooku. Wpisz tam " Gyaru Luxury" i "Rococo Fleur". Ale ostrzegam, ceny za ubrania są dość wysokie.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...