Translate

poniedziałek, 16 grudnia 2013

Sweet magic

Pamiętam, że założyłam kanał na youtube bez żadnego konkretnego powodu, jednak skoro już tam był to próbowałam coś robić. Jednak "typowe" filmy mi nie wychodziły. Nie potrafiłam jak inne youtuberki zajmować się ubraniami, makijażem, outficami a nawet jeśli już to robiłam zasypywała mnie fala negatywnych komentarzy - w sumie nie dziwię im się. Kompletnie się na tym nie znałam i nie miałam radości z tego co robię, ale po dłuższym czasie zapragnęłam tańczyć odottemita jak Aikawa Kozue i zaczęłam trenować na własną rękę choreografię do tańca pt. "Sweet Magic".

Jednak nie powiem, spodziewałam się, że pójdzie to wszystko dużo łatwiej. Bardzo szybko dał się we znaki mój brak dokładności i jakichkolwiek umiejętności tanecznych. Sama nie wiem czego się spodziewałam w końcu nigdy wcześniej nie tańczyłam a nawet jak próbowałam i sądziłam, że mi dobrze idzie szybko byłam wyprowadzana z błędu przez moją koleżankę (która wtedy wiązała poważne ambicje z tańcem). Zawsze jednak się pocieszałam, że w końcu początki zawsze są trudne i zaczęłam się bardziej przykładać do nauki tańca. Mimo iż uważałam, że poszło mi jak na moje umiejętności wyjątkowo dobrze to już po tygodniu byłam skrajnie niezadowolona z tego co tutaj umieściłam. Traz kiedy już mam to zielone pojęcie o odottemita wiem co i jak zrobiłam źle i jak to poprawić. Planuję kiedyś nakręcić filmik w którym zatańczę to wszystko jeszcze raz. Jedynym powodem dla którego nie zablokowałam tego filmiku była przewaga ocen pozytywnych nad negatywnymi.

Tak w sumie zaczęła się moja przygoda z odottemita. Oto mój pierwszy filmik dzięki któremu w końcu zajęłam się tym co naprawdę lubię.

Mam dość kiepski zasięg jeżeli chodzi o światło więc ostrość jest poprawiana przez youtube.
Muszę jeszcze dużo ćwiczyć. Później cała afera z moim kanałem dała mi znać w życiu prywatnym, ale o tym opowiem później. Miłego oglądania:)

1 komentarz:

  1. niektóre elementy naprawdę fajnie ci wyszły :D
    może przy niektórych powinnaś jakby trochę... hm zwolnić ale mimo to i tak jesteś urocza :3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...