Translate

wtorek, 3 grudnia 2013

Ubrania z "JAPAN STYLE" i "AZJATYCKI STYL"

Co to "JAPAN STYLE" ?

Są to ubrania sprowadzane z Chin robione w typowo azjatyckim stylu zwykle z cieńszych niż można by znaleźć w Polsce materiałów. Robione są zwykle na osoby, które nie przekraczają 165 cm wzrostu. Ich długość może sprawiać pewne problemu. Nie raz już zamówiłam sukienkę, która miała być do połowy ud a zakrywała to co najbardziej istotne. Jeżeli macie powyżej 162 cm wzrostu powinniście wziąć na to poprawkę.


Kolejną kwestią są materiały - zwykle jest to szyfon - cienka tkanina nadająca się bardziej na wiosnę / lato.
Ubrania nie są wykonane z tak dobrej jakości materiałów jak te Polskie, ale to być może jest kwestią odmiennego klimatu i pogody tam panującej.  Większość ludzi (jeśli już w ogóle kojarzy, gdzie leży Polska ) kojarzy nasz kraj ze słowem "zimno".

Czy ja tam wiem, jak dla mnie temperatura jest optymalna, co prawda daleko nam do słonecznych Włoch, ale też nie jest tak zimno jak w Wielkiej Brytanii.


Ja jako człek z natury zimnolubny i mający bujne owłosienie na głowie niespecjalnie przykładam wagę do ciepłego ubioru, ale wiele osób skarży się, że ich ubrania są zbyt cienkie. Mnie osobiście ta sprawa nigdy nie przeszkadzała - w końcu zawsze można założyć podkoszulek, ale osoby kupujące typowo polską odzież nieraz dość brutalnie odczują różnicę.



Do mnie przemawiają przede wszystkim kroje i wzory, które wykorzystuje JAPAN STYLE. Polska produkuje ubrania jednolite, dość grube i bardzo często w stylu klasycznym. Azjatycki styl jest nieco bardziej dziecinny, nie jest aż tak poważny.

With Belt 2013 ZANZEA Sweet Ladies Mini Flower Chiffon Dresses S-XL
JAPAN STYLE znajdziecie przede wszystkim na polskiej stronie allegro.pl (coś ala taki polski ebay.com).
Jednak do osób, które są spoza polski - wiem, że dość sporo ich tutaj jest - nie mam pojęcia, czy wysyłają ubrania za granicę.


AZJATYCKI STYL - to praktycznie jeden i ten sam sklep, ale jest jedna różnica - nie czeka się na ubrania prawie miesiąc (lub ponad). Ubrania są wysyłane dość szybko, ale sam produkt jest "droższy". w sumie po odliczeniu jakaś kwota + 25 zł za przesyłkę często wynosi więcej niż ich produkt + przesyłka z azjatyckiego stylu.


Czy można dostać takie ubrania na bardziej międzynarodowych stronach? No jasne:)
Na stronie aliexpress.com znalazłam znalazłam ubrania tej samej marki pod nazwą ZANZEA.



Jeżeli chodzi o jakość produktów to jest naprawdę jedna wielka loteria. Raz kolor będzie inny niż na zdjęciu, innym razem rozmiar będzie za mały lub nieco za duży, za krótkie ubranie. Ponadto materiały z których są szyte ubrania są dość tanie i nie obiecywałabym sobie po nich wiele, ale jeżeli mimo wszystko chcecie coś zamówić coś ładnego to polecam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...