Translate

piątek, 27 grudnia 2013

Yay! Yay! Yay!

Tak to chyba ostatni post o odottemita (jak na razie), który łączy się z tamtymi filmikami:)
Postanowiłam trochę upodobnić się do hime gyaru, ale chyba mi to nie do końca wyszło to coś chyba koło himekaji.

Ja jakoś tak mam, że nie cierpię makijażu kiedy tańczę więc moja twarz jest bez żadnych udziwnień.
A co ja gadam, chyba tylko na jednym filmiku mam coś na twarzy i to ten w którym pokazuję jak zrobić makijaż gyaru - na co dzień się nie maluję więc czemu miałabym to robić do kamery?



No dobra odstawmy to bo się zakręciłam. Chciałam zatańczyć jakiś mega łatwy układ, ale wzięłam sobie za wzór do nauki dziewczynę, która nie dała rzuty na całe ciało więc pewnie są błędy.
Oczywiście zorientowałam się o tym dopiero kiedy obejrzałam inną wersję.
No tak, nikt nie jest idealny.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...