Translate

sobota, 4 stycznia 2014

Jak być kawaii?

Stwierdziłam, że zrobię serię poświęconą temu jak być kawaii, czyli jak być uroczą i słodką:)
Ten wpis dedykuję każdej dziewczynie, która nie odnajduje się w kanonach piękna swojego kraju i chciałaby spróbować małej transformacji. Nie zapominajmy, że są osoby z naturalnie poważnym i dziecinnym wyglądem. Jeżeli jesteś tą drugą to wiedz, że masz wielkie predyspozycje do tego, aby uwidocznić swoje piękno właśnie przez uroczy styl. 
Nie mówię, że to odpowiednia droga dla każdego - inni będą wyglądać dziwnie albo nawet głupio, ale moim zdaniem warto będzie spróbować czegoś nowego bo może jakiś trik okaże się bardzo przydatny. 


Mnie osobiście mała transformacja bardzo pomogła bo moim zdaniem pokazała to co we mnie najpiękniejsze a uwierzcie mi - przechodziłam trudną drogę brzydkiego kaczątka i dobrze wiem jak to jest być wyśmiewanym przez wygląd. Nawet dzisiaj idąc ulicą potrafię prosto w twarz od jakiegoś gimbusa ( dla mieszkańców innych krajów niż Polska - "gimbus" wzięło się od nazwy szkoły gimnazjum i uczniów gimnazjalistów. Ponieważ przez wiele lat w tej grupie panowały najbardziej wulgarne zachowania w szkole nazwano ich gimbusami. "gimbus" samo w sobie ma znaczenie bardzo negatywne kojarzy się głównie z bardzo częstym przeklinaniem i wulgarnym zachowaniem, piciem alkoholu, paleniem papierosów, kupowaniem drogich ubrań i innymi...)
usłyszeć, że jestem brzydka a od kogoś innego, że jestem ładna. Chyba tak już mam - jednym się podobam, inni postawiliby moje zdjęcie w definicji słowa "brzydota".

O czym należy pamiętać?
1) Nie każda kultura akceptuje taki styl i może być wiele złośliwych komentarzy
2) ten styl może wydobyć z ciebie to co najpiękniejsze, ale też może do ciebie nie pasować, aby to ocenić musisz spróbować
3) Dużo osób będzie myśleć, że jesteście młodsze niż w rzeczywistości

Nawet jeśli nie jesteście zainteresowane przejściem na styl "kawaii" to zapraszam wszystkich do poczytania wszystkich części, które umieszczę.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...