Translate

sobota, 11 stycznia 2014

Jak założyć perukę?

Mam nadzieję, że wybaczycie mi chwilowe odejście od tematu w celu pociągnięcia kolejnego - jeszcze niedokończonego - mianowicie peruki.

Tak, ten temat jeszcze się tutaj będzie pojawiać gdyż uważam, że osobom, które robią cosplaye , mają problemy z włosami lub po prostu są zaciekawione kupnem peruki może się on przydać.

Dla mnie jak już wspomniałam jest to doskonała alternatywa pomiędzy farbowaniem włosów i męczeniem się z odrostami i wypadaniem a krótkotrwałą i niegroźną zmianą fryzury.

Jednak - należy pamiętać aby nie przesadzać z chodzeniem w perukach! Jeżeli nikt nie ma zbytnich problemów z włosami stanowczo ODRADZAM naszenia peruki CODZIENNIE. Jakbyście się czuli gdybyście ciągle chodzili w czapce i to nie byle jakiej, a takiej, która dość przylega do naszej głowy? Jest ryzyko, że włosy mogą się zetrzeć więc naprawdę nie polecam używania peruek częściej niż 3 razy w tygodniu. Jeszcze sporo też zależy od czepka, który ma peruka, ale  o tym kiedy indziej....


Najpopularniejsza metoda zakładania peruki - na czepek:


ten model czepka jest dobry jeżeli nie macie super długich i gęstych włosów. Daje radę, ale nie jest on zdecydowanie dla mnie - ciężko mi było w nim uchwycić wszystkie włosy. Tak w woli ścisłości przypomnę, że mam włosy prawie do pasa i zdaniem ludzi - dość gęste. Aby peruki na mojej głowie wyglądały w miarę ludzko musiałam założyć takie 2 modele, ale bardzo szybko mi się głowa w tym grzała.

czepek siatkowany jest o wiele lepszy jeżeli chodzi o jako taka wentylację, chwytanie włosów - nawet tych długich. Nie trzeba jakoś super kombinować - wystarczy jeden czepek. Po zebraniu wszystkich włosów zawiązujemy go w supełek i wkładamy perukę.


czepek koronkowy - powiem szczerze, że go nie testowałam, ale wydaje się być dobrą opcja sla osób , które już są łyse lub łysiejące.

Fryzura:

Osoby posiadające długie włosy mogą mieć o wiele większe trudności przy nakładaniu peruki niż ci z krótkimi lub półkrótkimi włosami. Drogą doświadczenia znalazłam taki sposób, aby zmieścić na głowę każdą, nawet tą najkrótszą perukę:
Przy okazji pokazałam jak stylizować peruki:)
Jeśli ktoś ciekawy może zobaczyć co to za metoda.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...