Translate

wtorek, 14 stycznia 2014

Nowe soczewki - KIRA KIRA - pierwsze wrażenia

Dzisiaj tylko notka ze zdjęciami.
Dostałam nowe soczewki - pomyślałam, że skoro BARBIE EYES zdrożały to kupię sobie inne, które już dawno obserwowałam. Sytuację wspomógł fakt, że przeszły na promocję i kosztowały 10$ czyli 30 zł. Nawet w przeliczeniu na nasz walutę to i tk niewiele jak za soczewki.

Tylko troszkę się bałam bo w końcu dotąd zakładałam jedynie te, które miały 14,2 mm i po nich był u mnie widoczny efekt powiększenia a te miły (aż) 14,5 mm - dla normalnego oka ta wielkość to minimaln różnica, ale dla mojego mogły się okazać za duże. Tak czy siak zaryzykowałam i kupiłam




dorzucony futeralik
urocze buteleczki z soczewkami
na buteleczce było napisane - 14,2 mm a na stronce było, że mają 14,5mm. 
Aby dokładnie zbadać sprawę przyrównałam ją do moich starych soczewek.
jedna soczewka - jest cięższa niż poprzedni model bo jest roczna

jak się prezentują - kolor to taki chłodny zieleń wpadający w turkus

 porównanie soczewek - BARBIE EYES 14,2mm (te na dole) i KIRA KIRA 14,5 mm (te u góry)

porównanie - z lewej - moje prawdziwe oko - z prawej soczewka

Co sądzicie?
Ja dość długo nie nosiłam soczewek i przestawienie się z 3 miesięcznych na roczne jest dla mnie czymś nowym - moje oko musi się z tym oswoić.
Kolorek jest dość ostry - hej wreszcie się odważyłam na większe soczewki:)





3 komentarze:

  1. Brak mi słów, aby móc opisac tak znakomity artykuł… Porusza ważne kwestie, za równo dla mnie,
    jak i dla innych!

    www.Szampon.net

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypadkiem trafiłam na Twojego bloga i jestem zachwycona!
    Na pewno będę tu zaglądać!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny przydatny blog ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...