Translate

sobota, 22 lutego 2014

Dziewczyny z krótszymi włosami są bardziej urocze?

Niby każda z nas marzy o grubych gęstych włosach do pasa, ale jako ich właścicielka mogę powiedzieć, że to wcale nie jest tak kolorowo jak się wydaje zwłaszcza jeśli są kręcone, pofalowane lub po prostu mają skłonność do puszenia się. Trzeba je wtedy bardzo cieniować aby to co jest na naszej głowie wyglądało w miarę znośnie + dramat i histeria kiedy pada śnieg, deszcz lub jest wilgotno bo robi się wielka szopa. Osoby z prostymi włosami faktycznie mają się wtedy o wiele łatwiej ponieważ co one muszą kombinować? Szczotka lub grzebień + dobry szampon wystarczą do posiadania lśniących włosów.

Nie mówię tutaj, że długie włosy są złe. Wręcz przeciwnie - to wielki atut! Tylko..... nie do każdego to pasuje. Długie włosy mogą wręcz sprawić, że wyglądamy bardziej dojrzale ale w dobrym znaczeniu tego słowa. Moim zdaniem niespecjalnie pasują długie włosy osobom, które mają dość cienkie i rzadkie włosy ( nie mam tutaj na myśli włosów z naturalną skłonnością bo i te bardzo ładnie się prezentują) ale przerzedzone na wskutek licznych zabiegów chemicznych.

Nie wiem czy zauważyliście, że jak jest jakiś zespół idolek to najładniej wyglądają te, które są obcięte na krótko:
AKB48 Tapety HD 2


AKB48 Tapety HD 11




włosy półdługie też są ładne











osoby z kręconymi włosami wyglądają niezwykle korzystnie w krótkim cięciu.















Od dawna miałam postanowienie aby obciąć swoje włosy zawsze mnie i tego ciągnęło i chociażby przeglądają stare zdjęcia widziałam, że o wiele ładniej wyglądam w krótkich włosach niż w długich.
Zdjęcie z gimnazjum (niestety tych ozdóbek się już usunąć nie da):


Ponadto byłam zachwycona efektem, który zrobiła peruka :





Zatęskniłam za krótkimi włosami. Okazja nadarzyła się dzisiaj rano kiedy mama chciała mi obciąć "jedynie końcówki" i nie wiem ile jej zdaniem centymetrów ma końcówka, ale skoro z włosów do pasa skróciła mi do ramion to pewnie dość sporo. Tak czy siak - nie narzekam:) Ej no dajcie spokój - to TYLKO włosy, w końcu odrosną.
Przy okazji pozbyłam się większości cieniowania i teraz mam 2 razy więcej włosów (przynajmniej odczuwalnie ).
Pa pa włoski:

Jaki jest efekt dam wam znać - w filmiku:)
Więc bądźcie czujni i oglądajcie.

Teraz was przepraszam, ale muszę uciekać przed koleżanką, które chce mnie ukatrupić za ścięcie włosów...
Jakie są wasze odczucia?

4 komentarze:

  1. To jak się prezentujemy w danych włosach to nie tylko kwestia długości włosów ale ogólnego kształtu fryzury. Miałam już różne długości, jednak lepiej się czuję w długich. Obecnie zapuszczam do talii, kiedyś już takie miałam, więc wiem jak wygląda życie z nimi i nie sądzę żeby było to problematyczne, choć włosy mam dość wymagające.
    Długie puszą się tak samo jak krótkie. Maja jednak tę przewagę, że długie włosy można łatwo spiąć lub spleść w warkocz, co na zbyt krótkich jest nie do wykonania.
    Sama czasem tęsknię za włosami do ramion, bo taka długość też mi się podoba, jednak póki co dzielnie zapuszczam. Krótkie włosy miałam przez kilka lat, potrzebna mi odmiana. Kiedyś na pewno jeszcze wrócę do starej fryzury.
    Najważniejsze żeby efekt końcowy podobał się właścicielce włosów - jeżeli po ścięciu lepiej się czujesz to była to dobra decyzja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się - fryzurę trzeba dobrać przede wszystkim do kształtu twarzy. Azjatki na ogół mają ja bardzie zaokrągloną (jak ja) i moim zdaniem większości lepiej w krótkich włosach. Długie włosy to nie udręka, wiem o tym -rzeczy się robi mechanicznie, ale automatycznie kiedy ścięłam przestały się puszyć, mogę je codziennie czesać (a wcześniej tylko 2 razy w tygodniu) i się już tak szybko nie przetłuszczają.

      Usuń
  2. Osobiście wolę srednie-krotkie fryzury, bo wyglądaja bardzo dziewczęco. Za to dlugie wlosy wydłuzaja optycznie twarz przez co wygląda się nieco starzej. Nie będzie tak u wszystkich, jednak coś w tym jest. P.S skąd masz tą śliczną różową sukienkę ze zdjecia? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat tą różową sukienkę próbuję sprzedać ale jak na razie bez powodzenia, chciałam za nią (zwliczoną przesyłką) 55 zł, ale nikt się nie zgłosił więc se leży u mnie w szafie:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...