Translate

czwartek, 6 lutego 2014

Nowa peruka

Krótka notatka - zamówiłam sobie (znowu heh) perukę.
Przyszła do mnie z długą grzywką, która bezustannie mi właziła w oczy:
Kolor jest śliczny!
Ale ta grzywka była nie do zniesienia.
Dzisiaj wzięłam nożyczki w ruch i obcięłam grzywkę. Kilka szybkich zdjęć:

Nagrałam jak tnę tą grzyweczkę - po obróbce będziecie mogli zobaczyć to na youtubie:)


Peruka ma 70 cm. Bałam się, że będzie a mnie za długa, ALE jak się okazało jest mniej więcej tej samej długości co moje włosy. Nie wiedziałam, że mam je aż tak długie.

Peruczka na początku nie wyglądała dla mnie zachęcająco. Szukałam czegoś typowo gyaru a skręt wydawał się zbyt słaby na zdjęciu ale cena kusiła. Kupiłam i nie żałuję. Kiedy ją noszę wydaje się bardziej kręcona, zwłaszcza z nową grzywką. Do styly gyaru się nada chociaż jest jaśniejsza niż sądziłam kolor mi pasuje - jej!
To tyle. Miłego dnia:)

Recenzję zrobię po dłuższym użytkowaniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...