Translate

środa, 26 marca 2014

Bez makijażu, soczewek, peruki i markowych ubrań.

Sporo tutaj pisze o stylu gyaru i mojej fascynacji nie ukrywam.
Jednak zaczęło się tutaj pojawiać bardzo dużo zdjęć kiedy jestem gyaru. Sądzę, że powinnam tu wstawić jakieś fotki  kiedy nie noszę sztucznych rzęs, nie maluję oczu, nie zakładam soczewek ani peruki.

Nie ukrywajmy, nawet ja miałabym problemy aby codziennie chodzić w tym stylu. Na przyjęciach rodzinnych, na większość lekcji, czy na jakąś ważną rozmowę muszę być w miarę normalna , czyli naturalna.

Wiem, że może to nie są fotki jakieś mega urocze i słodkie (jak dużo rzeczy na tym blogu), ale może warto je tutaj wstawić:

najnowsze zdjęcia z obciętymi włosami - niestety urosły zanim były całkiem krótkie i ja nie zrobiłam zdjęć XD




Starsze zdjęcia - też już chyba dobrze znacie bo się nieraz pojawiały






Chciałam je pokazać i powiedzieć wam, że zabawa w gyaru, ulzzang, lolitę, cosplay itp. jest świetna, ale pamiętajmy o tym, aby też dbać o siebie kiedy nie macie różnych akcesoriów, makijażu i markowych ubrań. 
Są dziewczyny, które malują się codziennie i nie wyobrażają wyjść z domu "w takim stanie". Wydaje mi się, że to wszystko jest mocno przesadzone. Nigdy nie należy dopuścić do stanu w którym wątpicie, że wasza twarz może wyglądać lepiej bez makijażu a peruka jest 100 razy piękniejsza niż wasze naturalne włosy!



4 komentarze:

  1. jak dla mnie te zdjęcia są najładniejsze ze wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zabawa w gyaru? dla niektórych bycie gyaru to nie jest tylko zabawa...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem o co Ci chodzi, ale nie miałam tego na myśli:) tego bloga czyta dużo osób niebędących w żadnym azjatyckim stylu i gdyvym napisała coś innego pewnie by nie zrozumieli, że z tego stylu czerpiemy pewność siebie i dobry nastrój.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...