Translate

sobota, 22 marca 2014

Blond peruka - co o niej myślę?

Ok, ostatnio bardzo często noszę blond perukę - chyba każdy wie o którą mi chodzi:


Jestem z niej bardzo duma, aczkolwiek swoje za uszami też ma.

Może zacznę od koloru - naprawdę zależy mi na kolorze średni blond wpadający w taki ciemniejszy odcień. Niestety nawet jeśli takie kolory zamawiam na mojej twarzy wyglądają one albo jak platyna

poprzednia peruka - przykład

albo jaśniej niż wyglądają one po ściągnięciu.

W sumie fajny kolorek mi się trafił, ale naprawdę nie rozumiem dlaczego wszystkie peruki wyglądają na mnie jaśniej niż u innych dziewczyn - może to kwestia karnacji?


Tak czy siak - kupiłam ją bo chciałam mieć coś "na start" w stylu gyaru i nigdzie nie mogłam znaleźć peruki w stylu hime za w miarę rozsądną cenę. 
tak wyglądała przedtem
A na mnie:

Oczywiście musiałam wziąć nożyczki w ruch i to i owo poprawić (nie cierpię mieć długich grzywek)


potem wyglądała znacznie lepiej


Peruka ta jest bardzo dziwna - kiedy trzymasz ją wydaje ci się, że jest za bardzo błyszcząca, kiedy zakładasz w jakimś miejscu gdzie jest sztuczne oświetlenie też widać ten błysk. Natomiast w naturalnym świetle wygląda całkiem całkiem. Aż zaczęłam jeszcze poważniej myśleć nad rozjaśnianiem .



Ok, wygląda pięknie, zarówna na żywo jak i na zdjęciach.
Nie jest jednak ona jakoś bardzo wiarygodna, niby wygląda naturalnie i wszystko ok, ale osoby w moim otoczeniu zawsze źle reaguję kiedy ją widzą. Mówią, że nie lubią mnie w blond włosach bo wydaję się wtedy za blada.
Jednak ja lubię ten kolor. Mama nielubi jej najbardziej. O ile prawie czarną i rudą akceptowała to tej szczerze nienawidzi, ale ja nie rozumiem dlaczego. W końcu kiedy byłam małą dziewczynką miałam dokładnie taki sam kolor włosów.

Nie będę się upierać,że jest ona jakiejś świetnej jakości - bardzo się plącze i włosy przy czesaniu wypadają z niej garściami. W dodatku trzeba uważać, aby nie dać wszystkich włosów do przodu bo wtedy widać czepek od peruki.
Na początku strasznie mi to przeszkadzało - teraz nie zwracam już na to uwagi.


Mnie się ona jednak bardzo podoba i za bezcen na pewno jej nie oddam (gdy kiedyś trafi mi się coś lepszego).




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...