Translate

piątek, 14 marca 2014

Stylizacje gyaru

 Dobiero zaczynam w stylu gyaru i nie jest on "kompletny" tak jakbym tego chciała ale myślę, że niektórzy mogliby być zaciekawieni. W końcu nie będę ukrywać - w naszym kraju nie ma wiele gyaru i tego typu stylizacje przyciągają zwrok zwyczajnych przechodniów.


Moja garderoba nie jest jeszcze kompletna i mam w planach mianowicie rozjaśnić włosy. Najpierw na rudo, później na blond ( na pewno nie aż tak jasny jak moja peruka ale też złocisty).

Nie wiem co z tego wyjdzie bo najpirw muszę iść zrobić testy alergologiczne czy jakieś składniki mnie nie będą uczulać a to bardzo możliwe. Jakieś wskazówki od kogoś kto rozjaśniał sobie włosy? Ok, nieważe. To tyle z moich planów.

A teraz kila screenów:


 Starałam się iść bardziej na styl himekaji / hime gyaru ale przede mną jeszcze daleka droga.
Jak widzicie we wszystkich stylizacjach mam na sobie perukę ponieważ wydaje mi się, że wygląda to bardziej "gyaru" przynajmniej na mnie.

 Są tutaj wersje codzienne, w których normalnie chodzę na ulicę jak i też te bardziej ekstrawaganckie które nie pasują do każdej sytuacji i z racji tego muszę ograniczać się z ich używaniem.

 Kokardkę i wianek mam z rococo fleur - mały sklepik na facebooku (wolałam to wyjaśnić bo mogą być problemy ze znalezieniem tych rzeczy.
Taobao i aliexpress to sklepy internetowe jak nasze allegro.
Z resztą nie powinno być większego problemu.

To teraz filmik pokazujący bardziej szczegółowo wszystkie stylizacje


mam nadzieję, że wam się spodoba, Jeśli tak dawajcie łapki w górę i piszcie komentarze, jeśli z jakiś powodów nie możecie piszcie pod tą notką.

Wiem. Zmodyfikowałam wcześniejszą wersję, ale to dlatego, że ni widzę sensu w kasowaniu i tworzeniu innych treści kiedy się pokrywają

4 komentarze:

  1. Było by super gdybyś pokazała swoje stylizacje :) a co do rozjaśniania to jedyne co ci mogę poradzić to byś robiła to stopniowo i nie zaczęsto ;) i najlepiej iść do fryzjera bo moje do dzisiaj się regenerują :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym czytałam. Podobno może mi nawet spalić włosy jeśli wszystko zrobię od razu. Jeśli mogę spytać to kiedy rozjaśniałaś/ eś włosy? Najbardziej się boję wypadania. Odżywki i maski to u mnie codzienność wię niezbyt się martwię o to, że będą zniszczone. Dziękuję za informację i jak będziesz w stanie podaj szczegóły:) pozdrawiam.

      Usuń
  2. hmm zaczęłam jakoś tak około stycznia zeszłego roku do sierpnia. Mimo tego że pierwszy raz farbowałam włosy od razu sięgnęłam po jasne platynowe kolory. włosy stopniowo się rozjaśniały a farbowałam je co mniej więcej miesiąc. Przy czym ich odcień był lekko żółty, bardzo nie równy i przede wszystkim nie pasował mi. Później moje włosy były w strasznej kondycji ale teraz farbuję je rzadziej i na brązowy kolor który wygląda lepiej a włosy już odżyły ^_^ dlatego lepiej byś najpierw spróbowała jasnego brązu i stopniowo jaśniejszych kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, tylko, że mój naturalny kolor włosów to coś pomiędzy średnim a jasnym brązem. Na zdjęciach tego nie widać bo zawsze wychodzą mega ciemne. Latem niektórzy upierają się, że jestem ciemną blondynką, ale to nie prawda, to po prostu jasny brąz. Często czytam, że po rozjaśnianiu włosy wychodzą pomarańczowe i żółte o ile pomarańczka to fajny kolor o tyle miałam już żółtą perukę i wyglądało to strasznie. Dobrze, że twoje włosy już się mają lepiej, ja przy moich suchych włosach ( nie chcą się przetłuszczać, a nie że są niezdrowe) raczej rzadko będę odwiedzać fryzjera chociaż nie wiem bo od kidy ścięłam włos zaczęły mi rosnąć błyskawicznie. Parę tygodni temu miałam włosy do ramion teraz są już do połowy piersi. Jest to szok bo zawsze włosy mi rosły pół centymetra na miesiąc. Może to skutek nowej pielengnacji i różnych eksperymentów z odżywkami i szamponami. Najpierw jednak testy alergologiczne to jest najważniejsze. Jeszcze może się okazać, że w ogóle nie mogę farbować.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...