Translate

środa, 19 marca 2014

Lucky Star

Dawno już tutaj nie oceniałam anime więc czas wrócić do korzeni:)

Gdybym opisywała jedynie anime, które mi się podobały moje oceny byłyby baaardzo nieobiektywne w stosunku do innych wpisów tego typu.


Lucky Star to anime opowiadające szkolnym życiu licealistek. Właściwie to jedno zdanie podsumowuje całą fabułę tego anime.  Pokazany jest stosunek pomiędzy uczennicami oraz pomiędzy nauczycielką. Mamy tutaj pokazane kilka ciekawostek z życia Japończyków. Naprawdę nie mam pojęcia co tutaj jeszcze napisać aby nie wchodzi w jakiekolwiek oceny.



Moje zdanie :

Anime zdecydowanie nie dla mnie. Jestem bardzo wyczulona na niektóre sprawy jeżeli chodzi o oglądanie czegokolwiek a te po prostu gra mi na nerwach jak na gitarze. Po 10 odcinku nie dałam rady tego oglądać. To mi przypomina szkole gadanie o czymś i o niczym jednocześnie a ja tego nie znoszę powiem szczerze. Ponadto nie widać tu jakiegokolwiek morału czy chociażby odrobiny ciekawszej fabuły. W pewnym momencie jednak dało się to oglądać, ale takich chwil jest dla mnie zdecydowanie za mało.




Grafika to dla mnie istne dno." Nigdy w życiu nie widziałam czegoś z gorszą kreską" - powiedziałam dopóki nie zobaczyłam nowych kreskówek Disney Channel ,ale z anime to zdecydowanie najtragiczniejsza grafika jaką kiedykolwiek oglądałam. Przykro mi to mówić, ale źle mi się robi kiedy na to patrzę. Zdecydowanie nie mój gust. Uwielbiam oglądać anime z piękną, artystyczną kreską. Już mój brat narysowałby coś lepszego. Jak dla mnie TRAGEDIA




Niektóre postacie da się lubić ale większość po prostu gra mi na nerwach. Widać wielką rozłożystość charakterów jednak dla mnie nie było na tyle interesującej postaci aby chociażby ze względu na nią śledzić dalsze losy.

Humoru nie rozumiem. Jak dla mnie to po prostu kilka głupich scenek i to nie "aż tak śmiesznych, że aż głupich" tylko mało zabawnych, żałosnych i kiepskich. Występuje tu sporo żenujących fragmentów jak dla mnie a tego BARDZO nie lubię.

Piosenki - o ile na siłę dało się słuchać plastikowej sieczki bo ma dość wciągający rytm o tyle nie wyobrażam sobie aby komuś mogłaby się ona spodobać na dłużej niż 2 dni.


Fabuła - dużo ciągnących się mało potrzebnych wątków - co mnie obchodzi jak jeść rogalika aby czekolada nie wypłynęła? Dobra, rozumiem - jeden wątek, albo jakieś OVA, ale tutaj jest to nagminne i co gorsza ciągnie się minutami.



Anime dość popularne i znane, nie powiem - momentami fajne, ale nie rozumiem jak w ogóle stało się tak znane skoro nawet nie posiada swojego uroku.




Albo może to jedynie moje zdanie i innym to anime się bardzo podoba?

FABUŁA                           0 / 10
GRAFIKA                         0 / 10
PIOSENKI                         1 / 10
AKCJA                             3 / 10
HUMOR                           1 / 10

Wybaczcie mi, ale napradę ciężko jest mi napisać cokolwiek pochlebnego o tym anime



2 komentarze:

  1. Żeby zrozumieć to anime trzeba obejrzeć sporo serii ,gdyż sama produkcja bazuje nad tym ,może dla tego wydawało się Tobie ,że nie ma fabuły D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, być może...
      Ja tam nie do końca przepadam za tym anime - nie me gusta i tyle

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...