Translate

niedziela, 16 marca 2014

Moje sposoby na szybko rosnące włosy

Odkąd pamiętam włosy rosły mi ekstremalnie wolno. Zawsze myślałam, że przyczyną są kręcone włosy, które zanim zdążą urosnąć kilka razy się zakręcą i nie będzie nic widać.



 Swoją przygodę z zapuszczaniem włosów zaczęłam od drożdży. Dla mnie picie ich to nic strasznego mam alergię, swego czasu miałam ostrą astmę i anemię. Łykałam już gorsze rzeczy. Zdecydowanie gorsze. Włosy po nich rosły naprawdę szybko, ale niestety moja skóra była cała w krostach i podobno miało to minąć po kilku tygodniach ale u mnie się nasiliło. Mimo to są osoby zarzekające sie, że drożdże wyleczyły ich skórę z trądziku. Wytrzymałam miesiąc i włosy urosły mi wtedy o 2 cm. Normalnie rośnie mi 0,5 do 1 cm w miesiąc więc to było naprawdę coś.

Mianowicie dzięki nim uzyskałam włosy do pasa.



Cynamon.
Swego czasu był on głównym składnikiem moich amatorkich maseczek do włosów. Jego użycie jest dość niestandardowe. Po wmasowaniu go w skalp widocznie czujemy gorąco na głowie, czasem świąd. Mimo wszystko warto wytrzymać te kilka razy w miesiącu bo włosy po nim są bardzo błyszczące, rosną zdecydowanie szybciej ponieważ nasza skóra głosy jest o wiele bardziej ukrwiona. Nieraz nawet kładłam się spać z przygotowaną maską i spłukiwałam ją dopiero rano. Wydaje mi się, że włosy po jej użyciu mają też więcej rudego połysku albo to tylko moja schiza


Masaż

Z ok. 5 lat temu siedziałam w salonie fryzjerskim (prostowali mi włosy) i zobaczyłam kilka reklam tego czegoś a cena była zastraszająca. Kiedy wypatrzyłam to urządzonko w sklepie chińskim za 3 złote stwierdziłam,że w zasadzie nic nie tracę a spróbować warto. Na początku masowania jest bardzo dziwne uczucie (jakby chłodu i dreszczy) ale później organizm się przyzwyczaja

Zrób sobie szampon


Jednak największe efekty zauważyłam po ścięciu moich włosów do pasa na krótko. Nie minęło kilka tygodni a już z włosów do ramion urosły mi do połowy piersi i to wszystko widać gołym okiem na kręconych włosach a nie wyprostowanych. Dla mnie to szok. Jeszcze nigdy tak szybko włosy mi nie rosły.
Pewna nie jestem, ale może to być zasługa tego, że nie używam szamponów do włosów odkąd ścięłam włosy. Robię go sobie sama.

Używam:
2 X żółtko jaja
rumianek
woda
sól morska
sok z 1 cytryny

Gotuję wodę i zalewam nią rumianek (używam suszonego, nie z torebki, w kwiatkach). Czekam aż trochę ostygnie
Później dodaję sól morską do jeszcze ciepłego dywaru aby się rozpuściła (oczywiście przecedzam to wszystko z kwiatuszków) następnie wyciskam sok z cytryny i mieszam to z 2 żółtkami jajek. Wlewam wszystko do jednej miseczki i mieszam. Pojemność całej mieszanki powinna zmieścić się w filiżance i mieć dość wodnistą konsystencję. Wbrew pozorom dobrze oczyszcza włosy.
Nie wiem jakie działanie mają żółtka jajek ale u mnie włosy są bardziej lśniące (od nasady bo zazwyczaj tam to stosuję), nieco rozjaśnione (cytryna), ale efekt szybko mija. Nie wiem jednak czy to na pewno to,czy też obcięcie włosów zaowocowało takie efekty, a wy jak myślicie?

Czy podobają wam się takie wpisy o urodzie?

4 komentarze:

  1. O, picie drożdży też dało u mnie świetne efekty (na szczęście bez negatywnego wpływu na cerę). Gdy po jakimś czasie chciałam powtórzyć kurację... eh niestety nie dawałam rady ich wypić (co wcześniej nie stanowiło problemu), a szkoda.

    Co do dużego podcięcia to jeżeli cebulki były obciążone długością włosów, to na pewno znaczne skrócenie ich dało im czas na odpoczynek (nie mówię tu o podcinaniu 1cm czy 2cm) + dbanie o skórę głowy - mogły szybciej rosnąć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem możliwe Kotobi. Przyznam, że interesuję się włosami i różnymi sposobami ich pielęgnacji, ale o tym, że znaczne skrócenie + pielęgnacja może mieć jakiś wpływ.
      Z tego co wiem to poza piciem drożdży jeszcze dobrze działa woda brzozowa jeśli chcesz to możesz spróbować skoro już nie tak łatwo przychodzi ci ich picie:)

      Usuń
  2. Ohayou :3
    Na twojego bloga i kanał na youtube trafiłam kilka dni temu i muszę przyznać, że są obydwa są świetne.
    Korzystając z tego, że "znasz się na rzeczy" chciałabym Ci zadać kilka pytań (jeśli oczywiście zechcesz na nie odpowiedzieć), ale to może nie tak na forum ;d
    Jest jeszcze jakiś sposób na skontaktowanie się z Tobą? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne:)
      Jak nie chcesz pisać tutaj wyślij mi maila : hiestera01@gmail.com

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...