Translate

niedziela, 6 kwietnia 2014

Vocaloid - co to jest

Vocaloid na rodzaj sentezatora śpiewu, który znalazł zastosowanie głównie w japońskich grach. są one na tyle popularne, że niektórzy cosplyowcy przebierają się za nie na conventy a  sam azjatycki runek jest pełen peruek, kostiumów i gadżetów mających upodobnić fanów do ulubionych postaci.


Widziałam już kilka gier z vocaloidami i powiem wam szczerze, że nawet sama zastanawiałam się nad ich kupnem bo piosenki, które śpiewają to akurat moje klimaty i gusta :) Na razie pocieszam się marną wersją na telefon :/

Najbardziej znany vocaloid do oczywiście Hatsume Miku. Ma Ona nieco bardziej mechaniczny głos niż pozostałe postacie.


 Chyba każdy kojarzy ja z długimi turkusowymi kucykami jednak ja bardzo lubię jej inne wersje
Jak ta Na Przykład:

Przy okazji ta piosenka jest ostatnio moim faworytem :)


Jednak moimi ulubieńcami są zdecydowanie Lin i Len Kagame. Rany .... Są tacy słodcy ... uwielbiam patrzeć na ich wspólne Wersje. Moim zdaniem są bardzo dopracowani i chyba mają najlepsze stroje i fryzury

Poniżej filmik z przykładową wersją "Magnet" z Ich udziałem


Luka Megurine.
Często Jak oglądam Gdzieś filmik, gdzie azjatka prezentuje farbowanie swoich włosów na różowo Widzę pełno Komentarzy w Stylu "wyglądasz JAK Luka" no i chyba Luka najbardziej jest właśnie kojarzona z różowymi włosami :) Nie Wiem czemu ale Jakoś ta postać nie  przypada mi do gustu: (


Luka wykonująca POPULARNĄ piosenkę "Luka Luka * Night Fever" (LuB "Luka Luka endless night" - zależy od wersji)


Najbardziej lubię wymieszane wersję vocaloidów, jak na przykładzie ta:
Vocaloidów  jest całkiem sporo  - jednak te które opisałam są najbardziej popularne. Mam nadzieję, że się wam miło oglądało. Ja tam lubię taką "kiczowatą" muzykę:) Jest skoczna, radosna i można przy niej potańczyć - poza tym poprawia mi humor kiedy jestem zła lub smutna.

2 komentarze:

  1. Witaj 。^‿^。
    W Twojej notce jest bardzo dużo błędów, radzę Ci ją usunąć (np. Hatsune Miku nie jest najstarsza, ona nawet nie była pierwsza w drugiej generacji) lub edytować.
    Jest wiele stron/blogów (nawet po Polsku!), gdzie możesz dokładnie poczytać m.in. o Vocaloidach, Utau, Voiceroidach i Utaite.
    Tak na marginesie moim ulubionym Vocaloidem jest Iroha Nekomura - ma bardzo piękny, głęboki głos (polecam cover Tori no Uta w jej wykonaniu). (❁´▽`❁)*✲゚*
    Doceniam jednak wysiłek, który wkładasz w Swojego bloga i każdą notkę. Bardzo lubię go czytać, mimo, że nie komentuję postów. Postaram się robić to częściej. ♫꒰・‿・๑꒱
    Mam dla Ciebie pomysł na notkę - znasz grupę BABYMETAL? Są one bardzo ciekawym zespołem.✿

    ♡♡Pozdrawiam Cię serdecznie, trzymaj się cieplutko Kochana♡♡

    ~Momo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Momo - gdzie masz błędy skoro przedstawiam pojedyncze vocaloidy i piszę o nich moją personalną opinię?
      Zerknęłam na BABYMETAL to chyba jednak nie dla mnie. Ok, 2, może 3 piosenki mi się ich spodobały ale wiesz na ogół nie mój klimat.
      Dziękuję za pozdrowienia - życzę wesołych Świąt!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...