Translate

piątek, 16 maja 2014

Moje włosowe inspiracje

Chyba każda dziewczyna ma w głowie taki obrazek jak chciałby aby wyglądały jej włosy. W moim przypadku są to włosy WIELKIE. Duże jest piękne! Nie ważne czy długie, krótkie, do ramion, pasa .... włosów ma być przede wszystkim dużo.


Podejrzewam, że taki a nie inny pogląd wziął się z moich genów. Moja rodzina od pokoleń posiada bardzo gęste włosy. Nawet panowie nie łysieją i aż do sędziwych lat zachowują bujną czuprynę. Może dlatego pierwsze na co patrzę u chłopaka to włosy - długie, gęste, puszyste.

Sama mam także naturalną predyspozycję do ostatnio promowanych "big hair" i być może dlatego bardzo podoba mi się nowa moda nadchodząca z zchodu ( UK i USA) oraz ze wschodu ( Japonia).

Oczywiście mam też coś zaczerpnięte bezpośrednio z naszego podwórka - blond włosy. Ciemny blond, średni blond ( kocham wszystkie blodny za wyjątkiem tych ultra jasnych i nienaturalnych), odcienie złotawe, popielate, nieco rudawe.... ważne, że blond!!!



Zawsze miałam wrażenie, że blondynki mają presyspozycje do wyglądania jak z bajki. W dodatku wydaje mi się, że do blond włosów o wiele więcej rzeczy pasuje niż ciemne włosy ( chociaż powszechnie wiadmo, że jest dokładnie na odwrót). Zawsze jak oglądłam jaką kreskówkę, serial, film .... blondynki zawsze przyciągały moją największą uwagę.


jedna z głównych aktorek iCarly
ps. zawsze się kłucę, że zaraz po Selenie Gomez Jennette McCurdy jest najpiękniejszą kobietą na świecie:) Przynajmniej dla mnie. Kocham jej gęste blond loki:)

Kolejny punk na mojej liście to włosy, które są puchate, ale się nie elektryzują i nie puszą. Przez wiele lat przeżywałam koszmar puszących się włosów  i może dlatego ideałem były dla mnie proste włosy. Jednak szybko przestałam się o to martwić upiekując się moimi włosami.

Może dltego teraz kombinuję jak tylko mogę aby uzyskać taki kolor:


a tu figa :(

czy to coś to wciąż brąz, którego chciałam się pozbyć, czy już podchodzi pod blond? Moja mama twierdzi, że jestem ruda bo, źle wydrukowło się zdjęcie, które pokazałam fryzjerce :


no i stwierdziła, że to jest rudy. "Ale to jest blond!", " Nie proszę panią, to jest rudy, tylko jasny"
No i teraz na słońcu jestem rudą blondynką - hehe:)

Co mnie załamało to fakt, że w salonie miałam średni złocisty blond, ale naturalne światło szybko mi je ściemniło:(

Dltego tak kocham gyaru - ta subkultur ma wszystko do czego dążę!
Gyaru power!












ps. Tak, wiem, że ową objętość zawdzięczają głównie pół perukom i doczepianym pasmom ale co z tego - i tak chcę takie włosy!
Skoro azjatki moją rozjaśniać to mnie się nie uda? Potrzebuję tylko czasu i będę mieć na mojej głowie wymarzony blond.

15 komentarzy:

  1. Żeby na ciemnych włosach wyszedł blond, trzeba przed farbowaniem potraktować je rozjasniaczem. W tekście jest sporo błędów, trochę to przeszkadza. A najpiękniejszymi wlosami jakie kiedykolwiek widziałam, są włosy Red Haired Witch.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, że są błędy. Na komputerze piszę głównie w języku angielskim i odzwyczaiłam się nieco. Dodatkowo mój komputer przestawił się i podkreśla mi błędy - ale tylko po angielsku więc to jest dla mnie pewne utrudnienie.

      Usuń
  2. Zabawna tendencja - Europejka stara się o włosy Japonek, które próbują wyglądać jak Europejki... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest, że japonki marzą aby się opodobnić do rasy białej. Matko, jak od razu jakaś się na blond farbnie azjatka to jest hasło, że chce się do kogoś upodobnić. Przejrzyj sobie zdjęcia transformacje brunetki w blondynkę. KAŻDY wygląda jakby był innym człowiekiem po zafarbowaniu na blond. One też. To tyle. Nie ma powodów, aby widzieć w tym jakąkolwiek próbę wyglądania jak my. Oni mają własne standardy, nasze są im niepotrzebne - zapewniam cię.

      Usuń
    2. Azjatki zawsze chciały wyglądać jak europejki.
      np unikają słońca.
      Moja mama była w Chinach to azjatki w temperaturze powyżej 30 stopni nosiły długie rękawiczki i całe były pozakrywane żeby tylko się nie opalić

      Usuń
    3. Bo nie chciały mieć zmarszczek w wieku dwudziestu paru lat jak to mają europejki.
      To dlatego unikają słońca. Odkąd blada skóra świadczy o tym, że ktoś chce się upodobnić do rasy białej? Tz, jeżeli mulatka używa wybielających kremów to chce być biała? Błagam cię.... Oni mają taki kanon urody i koniec. Dla mnie opalone europejki nie wyglądają na "białe", dla innych też ale nikt z tego afery nie robi - ciekawe czemu ?

      Usuń
    4. Wiem, że to było rok temu ale cóż. Do kante666 i Natalia Kukruszek. Według waszego myślenia Europejka, która chce mieć duże pośladki upodabnia się do Latynosek (to J.Lo i Beyonce zaczęły modę na to), jak chce mieć duże piersi to do Brazylijek, a jak się opala, to do Murzynek. Azjatki chcą mieć małe, kształtne nosy, których Europejki nie posiadają (uważają nosy Europejek za brzydkie), a Koreanki mają o wiele jaśniejszą skórę niż Europejki. Przestańcie dowartościowywać się kosztem ludzi, których kompletnie nie znacie.

      Usuń
  3. Jakie ty masz cudne, gęste wlosy! Tylko pozazdrościć :) tez chcialabym blond, ale niestety gdy sie przefarbowałam, strasznie szczypała mnie skora glowy i teraz boje sie wrocic do rozjaśniania. Blond wlosy to bajka :)
    www.swiatmiki.blogspot.com
    Mika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe, że masz uczulenie na króryś ze składników. Ja nigdy nie używałam rozjaśniacza jako takiego osobnego produktu. Zawsze wybierałam najjaśniejsze farby, albo szłam do fryzjera, ale jak tak teraz myślę to fryzjer bardziej niszczył moje włosy niż drogeryjne farby. Obecnie jestem blondynką i nie wyobrażam sobie powrotu do brązu - za dobrze się czuję jako złotowłosa:)

      Usuń
    2. Byc moze uczulenie, bo farbowałam u fryzjerki. Wiec moze cos w tym jest, ze fryzjerzy nisza nasze wlosy. Czyli farbujesz po prostu kupując drogeryjna farbe? musze sprobowac :). No nic, zazdroszcze :)
      Mika
      Mika

      Usuń
    3. Kochana Miko - nie rozumiesz - jeżeli masz uczulenie to drogeryjne farby też odpadają.

      Usuń
    4. Nie załapałam :) w takim razie to nie to, bo juz sporo razy farbowałam. Pewnie zwykle podrażnienie :)
      Mika

      Usuń
    5. Moja rada to dać włosom półroczną przerwę i potem próbować. Przynajmniej ja bym tak zrobiła. Może po prostu woda ulteniona / rozjaśniacz był za mocny i dlatego cię piekło

      Usuń
  4. Nie lubię wręcz nienawidzę bląd włosów ( jednynie lubię ścieżno białe)
    Mi się podobają bardzo ciemne brązowe.czekoladowe itd
    Moim zdaniem brązowe włosy dodają uroku :3
    A poza tym jestem typem urody zimą więc bląd by mi nie pasował jedynie śnieżno biały :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe - dobre. Ja nienawidzę zbyt ciemnych włosów (jedynym wyjątkiem jest Selena Gomez). Zawsze podobały mi się jasne odcienie.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...