Translate

sobota, 6 września 2014

Pozmieniało się....

Pamiętacie może jak wyglądałam, kiedy zaczynałam pisać ten blog? Moje włosy były długie do pasa w kolorze średniego brązu. Jednak jak to bywa z kobietami nieco się pozmieniało. Zawsze marzyłam o jasnych włosach. Który kolor waszym zdaniem najlepiej pasuje? 
ps.
 Musiałam sięgnąć po nożyczki, długie włosy mnie denerwowały i jednak naprawdę ładna czuję się w krótkich


Naturalny kolor włosów - średni brąz, który starałam się latami rozjaśniać miodem, rumiankiem i słońcem.


Nieco jaśniejsze włosy - rozjaśnianie naturalnymi metodami dało niewielki skutek :(


Pierwsze farbowanie - włosy w kolorze ciemny blond (pierwsze cięcie)

Po kilku miesiącach - włosy w kolorze miodowego blondu (widać odrosty, ale co tam)




1 komentarz:

  1. Zarówno naturalny brąz jak i blond Ci pasują! ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...