Translate

środa, 15 października 2014

Kiedy będą następne filmiki?

Cała akcja z filmikami odbiła się znacznie na moim życiu prywatnym dlatego nie wiem, czy mam dalej nagrywać, czy też nie.
Sprawa szczególnie dotyczy filmików z odottemita - bardzo je lubię chociaż wiem, że są na mocno amatorskim poziomie. Dawanie filmów publicznych miało na celu znalezieniu ludzi, którzy interesują się dokładnie tym samym co ja. Miałam obawy, że ktoś z moich "znajomych" może je znaleźć, ale tłumaczyłam sobie, że niewiele osób interesuje się tym samym co ja. Nijako osiągnęłam swój cel. Ludzie, którzy naprawdę interesowali się tematyką azjatyckich subkultur znależli mnie. Z tego się bardzo cieszę i jestem wdzięczna każdemu kto mnie wspiera bo to naprawdę dodaje mi skrzydeł.


Z drugiej jednak strony za wiele osób z mojego życia prywatnego dowiedziało się o "filmikach" i nawet jeżeli reakcje są pozytywne peszy mnie to. Nie potrafię do końca wytłumaczeć czemu - wolałabym być oglądana przez ludzi, którzy nie znają mnie osobiście.



Jednak wiecie co? Cała akcja z kręceniem filmów nie może tak po prostu umrzeć, nie?
Będę nagrywać, ale prywatnie, na bloga - żadko kiedy dam coś skierowane dla całego świata.
Myślę, że jak na razie to będzie najlepsza opcja.

Przy okazji jestem ciekawa jak zareagujecie na nowy wizerunek i czy chcielibyście kilka filmików o prywatnych sprawach, czy też może więcej w stylu odottemita , gyaru i te sprawy - jak sądzicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...