Translate

niedziela, 16 listopada 2014

Czy da się zmniejszyć nos bez ingerencji chirurga plastycznego? Efekty przed i po.

Odkąd pamiętam miałam dość długi i wystający nos, który był moim kompleksem.

Zresztą nie tylko moim - bardzo dużo europejek chciałoby aby ich nosy były bardziej płaskie i krótsze.
Udało mi się to zrobić bez wydawania dużych pieniędzy, bez ingerencji chirurga plastcznego.

Nie wiedziałam, czy to przyniesie efekty, ale opracowałam swój mały masaż, który pomógł mi zmniejszyć mój nos i sprawić, że nie jest on aż tak wystający.


Przed:




Po:




Upartość i systematyczność popłaciła:)

Jak widać nos jest wyraźnie krótszy i płaski? Chcecie filmik w którym pokazuję techniki masażu dzięki któremu uzyskałam taki efekt?

2 komentarze:

  1. Tak, tak, tak! Uwielbiam twojego bloga, nie wiem czemu tutaj tak malo komentarzy... Poeuszasz tyle frapujacych tematów! Tak trzymaj?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...