Translate

czwartek, 15 stycznia 2015

Hanazakari no kimitachi e

Nie wiem, czy słyszeliście o tz. dramach.
Ja tak, ale zawsze brakowało mi konkretnych danych, aby zacząć je oglądać.
W końcu koleżanka poleciła mi stronę i wersję ekranową " Hanazakari no kimitachi e" lub w skrócie Hana kimi.

Muszę przyznać, że bardzo podoba mi się  pomysł na fabułę, ale jak to zwykle bywa pewne rzeczy są tak niewiarygodne ( lub raczej niespotykane w rzeczywistości), że czasami ciężko ogląda się pewne sceny.



Fabuła:

Ashiya Mizuki wybrała sobie za cel znalezienie i przywrócenie pasji chłopakowi, który pewnego dnia ocalił jej życie. Aby tego dokonać musiała zrezygnować ze swojego kobiecego wyglądu na rzecz dostania się do męskiej szkoły średniej Osaka. Tutaj zaczynają się schody gdyż liceum to gromadzi jedynie najprzystojniejszych chłopców. Mają oni możliwość rozwijania się pod kątem sportowym, sztuk walki lub artystycznym. Obecność 3 różnych domatorium i młodej energii bohaterów gwarantuje niezapomnianą ...... KOMEDIĘ!!!!


Humor:




Muszę przyznać, że Hama kimi to chyba jedyny serial, który oglądałam jedynie dla wątków pobocznych i śmiesznych scenek. Aktorzy, scenarzyści i reżyserzy spisali się pod tym względem na medal. Osobliwy i niewinny wydźwięk typowy dla japońskiego humoru.
Czy da się zrobić komedię bez zboczonych scenek po japońsku - A DA SIĘ!!!

10/10

( gdybym mogła dałabym 11 / 10, ale skala jest skalą....)


Romantyzm:

Chyba najbardziej typowa sprawa spotykana w tego typu historiach. Ktoś jest zakochany w osobie, która nie odwzajemnia jego emocji i znajduje się amant, który zapala uczuciem do postaci, która upatrzyła sobie inny obiekt westchnień. Ech.....

Byłoby to takie typowe gdyby nie fakt, że to męska szkoła.... dziewczynom oglądającym boys love powinno się spodobać chociaż sądzę, że tutaj celem jest pokazanie tego wątku jako wymówki do dalszych komicznych scenek.

Melodramatyczne momenty ciągną się jak czekoladka z karmelem i powtarzają przy pierwszej lepszej nadarzającej się okazji, ale to już chyba cecha dram :(

Nie mniej jednak to co miało być wątkiem głównym stało się dla mnie i innych widzów tylko dodatkiem wymuszanym wręcz na siłę. 

4/10

Akcja:

Z przykrością muszę powiedzieć, że to co ciągnie mnie do tej dramy to z całą pewnością NIE wątek, który w domyśle miał być główny. Dużo scenek jest przekoloryzowanych co sprawia, że czasami ciężko się to ogląda.
Warto jednak wytrwać bo im bliżej końca tym jest ciekawiej:)

Jeżeli chodzi o szkolne życie uczniów akcja rozwija się bardzo szybko i z charyzmą.


8/10

Gra aktorska

Osobiście bardzo podoba mi się wygląd aktorów jak ich sposób grania. Stwierdzam, że odwalili kawał dobrej roboty:)

To między innymi ten specyficzny sposób grania przyciągnął mnie tak bardzo, że postanowiłam obejrzeć całość
10/ 10

Muzyka

Muzyka nadaje doskonałego humoru i idealnie współgra z całością. Zdecydowanie nie jest to coś czego możnaby słuchać cały dzień na telefonie, ale w połączeniu z postaciami, fabułą i ogólnie słonecznym klimatem jest doskonała

7/10


Czy polecam?
Jeżeli podobnie jak ja nie przepadacie za romansami i chcecie lekkiej rozrywki, która rozweseli was na cały dzień - jak najbardziej:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...