Translate

czwartek, 1 stycznia 2015

Sylwester i Nowy Rok.

Szczęśliwego Nowego Roku!

Jak już może zdarzyło mi się gdzieś na blogu wspomnieć jestem introwertykiem i niełatwo idzie mi  nawiązywanie przyjaźni. Nie lubię za bardzo dopasowywać się do osób co często oznacza zaprzeczanie własnym zainteresowaniom, pasjom a może nawet i ideałom.

O ile w życiu codziennym często zostaję sama o tyle nie sprawia mi to jakiś kompleksów bo znam kilka osób naprawdę wartościowych z którymi warto się zadawać. Problem jest tylko jeden - niezbyt często mam okazję się z nimi widzieć czy to ze względu na rozbieżność planów, czy też odległość, która nas dzieli.

Cieszę się, że mogę chociaż z częścią z nich spotkać się 1 lub 2 razy w roku tym samym doładowując baterie, które pomogą mi przetrwać kolejne miesiące.


Przy okazji znalazłam ciekawy program do obróbki zdjęć:
A tak bez dodatków:

    narzutka: nieznana  
           broszka: Jesus Diamante
kokardka: Clarie's
sukienka: Liz Lisa

Ostrość nie jest najlepsza bo mój telefon ma naprawdę beznadziejny aparat XD

Miałam zamiar robić zdjęcia strojów, które zakładam podczas tych kilku dni ( od 28 do 1 stycznia), ale znając mój słomiany zapał jak zwykle nie wyszło:(


sukienka: Liz Lisa
narzutka: nieznana
broszka: Jesus Diamante
kokardka: Clarie's


A to część dziewczyn z którymi można pójść "do tańca i do różańca" jak to mawiają:)
Dzięki dziewczyny naprawdę się z wami super bawiłam!!!

Jak na złość wyszło nalepsze światło było w .... toalecie...
Chciałam zrobić zdjęcia na ciekawszym tle, no ale liczy się kto jest na zdjęciu a że wszystkie wyglądają ślicznie to miejsce nie ma większego znaczenia, prawda?



 Szkoda, że nie mogłam sobie zrobić zdjęcia ze wszystkimi, ale wiecie jak to bywa kiedy jest imprezaXD

        naszyjnik: nieznany
        narzutka: nieznana  
                 sukienka: Jesus Diamante
buty: nieznane


Tak mniej więcej wyglądał bal Sylwestrwy:

video
Nie zabrakło oczywiście miejsca na życzenia o północy:

video





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...