Translate

wtorek, 3 lutego 2015

Wyjście doMc Donald's a i zdjęcia.

Ostatnio nie mam zbyt dużo czasu przez uczęszczanie na zajęcia w trybie dziennym i chodzenie popołudniami do pracy. Nie mam jednak co narzekać - moja sytuacja byłaby dużo gorsza gdybym tego nie robiła - to pewne.

Brakuje mi jednak chwili wytchnienia i odpoczynku. Cieszę się, że zaczęły się ferie bo chociaż rano mam czas aby coś ciekawego porobić.

Spotkałam się z przyjaciółką z dzieciństwa, rozmawiałyśmy i napędziłysmy się pozytywnymi emocjami co jest rzeczą bardzo istotną zwłaszcza gdy otaczający Cię ludzie mają co najwyżej neutralne nastawienie do Twojej osoby.

Część dnia spędziłyśmy w Mc Donald's ie i Julia zrobiła mi dla zabawy zdjęcie.
Wyszło o tyle ciekawie, że wygląda jakbym sama je wykonała przez to, że trzymam w dłoni telefon XD



Postanowiłam wykorzystać jej talent fotograficzny. Ja lubię pozować, oni lubi fotografować. Obie miałyśmy świetną zabawę.

Moim zdaniem to zdjęcie wyszło wyjątkowo ładnie:

Koniecznie musiałam mieć w końcu jakieś zdjęcie z Julią. Bardzo dużo dla mnie robi, pomaga mi w trudnych sytuacjach już od wielu lat całe szczęście coraz częściej możemy pobyć ze sobą w nieco luźniejszym klimacie.


Obiecałam, że to zrobię więc:

# Julia , # McDonald

hehe - nie wiem po co - to nie facebook, czy twitterXD

Tak czy siak - Dziękiuję Ci Julio za cudowne zdjęcia, które zrobiłaś i za czas, który razem spędziłyśmy :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...