Translate

niedziela, 19 kwietnia 2015

Gyaru outfits of the day

Już dawno nie było tego typu notatek a szkoda. Nigdy nie ukrywałam tego, że mój styl jest dość nietypowe jak na polskie ulice. Już od kilku lat wyróżniam się z tłumu zakładając nietypowe stroje. Skoro można robić outfity z całkowicie normalnymi ubraniami to dlaczego by nie z czymś bardziej ekstremalnym?
Są ludzie kochający glany i tatuaże jak i tacy jak ja. Różnica między nami jest tylko w guście bo trzeba jednak mieć nieco odwagi aby nie bać się opinii innych:


Na początek make -up. Wybrałam uproszczoną wersję składającą się z mocnej linii eyelinerem, masywnych sztucznych rzęs i nowych szarych soczewek. Dolne rzęsy mocno wytuszowałam.



Mój pierwszy strój składa się z różowej sukienki Liz Lisu, naszyjnika z Jusus Diamante oraz butów z CCC. Narzutkę mam z taobao.com .



Następny to sukienka z Princess Melody i różowych koronkowych szortów z taobao.com



Znowu sukienka z Liz Lisy. Mam naprawdę spooooro rzeczy tej marki. Ta sukienka posiada kokardę w linii biustu i mieszane nadruki kraty i kwiatowego motywu.





Narzutka z taobao.com, sukienka w przedłużanym tyłem od Liz Lisy.

sukienka z Jesus Diamante.



Ogólnie stram się stylizować w stylu gyaru roma / hime kaji. Powiedzmy, że wyszło bardiziej w tą drugą stronę.
Co sądzicie?

1 komentarz:

  1. Kocham Cię, wyjdź za mnie <3
    Ja też się ubieram nietypowo, kiedyś byłam gothką, teraz inspirują mnie lolity i gyaru, trochę też pastel goth. (。♥‿♥。)
    Lubię nosić glany, creepersy, ale też urocze buciki z kokardą :3 Raz ubieram się tak, a raz tak.
    W środę planuję dodać notkę, jak być "codzienną" lolitą, czyli lolitą na polskie warunki (*≧▽≦)

    http://cute-world-by-iris.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...