Translate

piątek, 22 maja 2015

Homoseksualizm - co ja o tym myślę?

Homoseksualizm jest tematem bardzo ciężkim i trudnym ponieważ ma on wiele zwolenników jak również prześladowców. nie piszę tego po to aby kogokolwiek obrażać, czy też aby wzbudzić niezdrową sensację. Uważam, że jest to temat bliski mojej osobie ponieważ mówiąc szczerze gdybym nie była świadoma tego co wiem teraz zdecydowanie wolałabym byc z kobietą niż z mężczyzną i możecie mnie za to znienawidzić ale taka jest prawda. Na całe szczęście mam sytuację o tyle konfortową, że lubię kobiety jak i mężczyzn ale przeciwna płeć musi wykazać się oryginalnością ponieważ nienawidzę przewidywalnych ludzi a o takich nietrudno.


Gdybym jednak miała ustawić się po którejś ze ston ZA lub PRZECIW byłabym po tej drugiej. Hipokryzja? Hmmm.... nie do końca. Kiedy zobaczymy definicję homoseksualizmu będzie napisane POCIĄG SEKSUALNY. Co to znaczy? To znaczy, że fizycznie pociągają nas osoby tej samej płci albo wykazujące cechy fizyczne lub psychiczne, które możnaby do niej przypisać. Zgodzę się z tym, że obecnie panuje nijaki terror aby wszyscy byli heteroseksualni ale tak nie jest. Moim zdaniem nie bez powodu są dziewczyny zachowujące się dość męsko i delikatni chłopcy. Gdyby zawsze i wszędzie był podział na "prawdziwe kobiety" lub "prawdziwych mężczyzn" ogromna ilość osób moim zdaniem by się nie rozmnażała. Są kobiety zbyt surowo patrzące na wygląd partnera aby zaakceptować wszystkie wady (np. owłosienie na ciele - tak, na nogach też - fuj!) i tacy mężczyźni, których pociągają kobiety nie zwracające wielkiej uwagi na swój wygląd.

Nie mniej jednak - dlaczego jestem przeciw? Ponieważ pociąg seksualny to zdecydowanie nie wszystko, jeżeli będziemy próbowali na nim oprzeć jakiekolwiek oczucia prędzej czy później związek się rozleci albo będzie wiele niedomówionych spraw i tajemnic. Homoseksualiści nie są wierni - tylko ok 2% ( nie jestem pewna, czy nie jeden) wytrzymuje z tym samym partnerem - wielu z nich lubi mówić o miłości i o genetyce ale prawda jes taka, że nie posiadają dostatecznej wiedzy.


Wielu z nich uważa, że można się urodzić homoseksualistą - ja uważam, że jest to wręcz niemożliwe. Przykładem są bliźniaki - jedno z nich homoseksualne, jedno heteroseksualne. Prawdopodobieństwo genetyczne jest bardzo zbliżone - ok, różnią się pod pewnymi szczegółami, rodzajem inteligencji itp ale nie materiałem genetycznym(bliźniaki jednojajowe) więc tłumaczenie "bo taki się urodziłem" jest w zasadzie godne pożałowania....

To co może wpłynąć to zjawiska, których jesteśmy świadkami  i sposób odbierania ich ale równie dobrze mogą to być sybstancje uszkadzające nasze DNA bądź też dieta i bardzo często manipulacja.

Co mam na myśli jeżeli chodzi o zjawiska?
Wychowałam się w miejscu gdzie podział na płeć piękną i brzydką jest niesamowicie drastyczny. Większość znanych mi kobiet była zadbana, dobrze wychowana, skłonna do nieszablonowego myślenia. Kompletnie inni byli mężczyźni wśród których dorastałam. Nikt nie dbał nawet o to aby wyglądać schludnie, wszyscy mieli dokładnie takie same fryzury i bardzo prostacki sposób zachowania. Teraz wiem, że są mężczyźni, którzy są męscy a przy tym zachowują klasę i dobre maniery ale chodzi mi o dorastanie. Jeżeli miałam zakodowane, że prawdziwy mężczyna = brzydki ham i prostak to miałam 2 podstawowe opcje do wyboru - albo się z tym pogodzić albo odrzucić jako obiekt zainteresowania. Jeżeli płeć przeciwna ma skojarzenia negatywne pewna grupka osób może zacząć szukać cech podobnych albo typowych dla ich własnej płci - jeśli tego nie znajdzie może wybrać homoseksualizm.

Nie od dziś wiadmo, że pewne produkty w naszej diecie mogą rozstrajać nasz system hormonalny lub go wzmacniać. Przykładem może być soja, którą w azji żony podawały mężom aby osłabić ich popęd seksualny. Soja jest bogata w estrogeny zatem jedzona bardzo często i długo rozstraja system hormonalny mężczyzn a umacnia u kobiet. Poza tym w obecnym jedzeniu jest ogromna ilość chemii, która może na daną jednostkę wpłynąć a na inną nie. Nie mówimy tutaj o chorobach, ale również o rozstrojeniu systemu hormonalnego - które może objawiać się w zachowaniu osobnika oraz jego preferencji seksualnych.  Jest to odpowiedź na pytanie dlaczego w jednych krajach pomimo dużego tępienia takiego zjawiska ilość homoseksualistów rośnie a w innych, gdzie jest w miarę dowolność jest bardzo niski odsetek.

Kolejną i najczęstszą przyczyną jest zwyczajna medialna manipulacja - usunięcie niewygodnych faktów o tym skąd się wziął homoseksualizm aby nie było negatywnych skojarzeń i tworzenie całkowicie nowych baz danych w których samo zjawisko przedstawia się pozytywnie. Zatem chodzi o usunięcie starej definicji z którą wiązała się przemoc, niewola i sodomia a zastąpieniem jej czymś co będzie łatwe do zakceptowania jak delikatność, czułość i tragizm aby wzbudzić współczucie i empatię.

Jednak nie ważne jak się przedstawia dane zjawisko. CEL NIE UŚWIĘCA ŚRODKÓW.
Podam wam bardzo brutalny przykład. Możemy wziąść morderstwo i przedstawić w 2 historiach:

Nr .1:
Matka bije swoje dziecko do nieprzytomności. Chłopiec płacze i woła o pomoc ale nikt mu jej nie udziela, widać na jego ciele masę ran i skaleczeń spowodowanym uderzeniem szklanej butelki matki alkocholiczki. W końcu spośród ciosów nadchodzi ostateczny i niewinny 5 latek umiera

Nr. 2:
Przychodzi brat matki i widzi ją upitą alkocholem a kilka metrów od niej zakrwawionego chłopca. Popada w głęboką depresję po jego stracie i przypomina sobie wszystkie chwile w których uczył chłapca puszczać latawca, robić zwierzątka z baloników oraz skakać przez skakankę. Widzi, że jego siostra odebrała mu krewnego i nie rozumie jak człowiek może być zdolny do takiego okrucieństwa. Kobieta nie wykazuje poprawy i znęca się nad kolejnym dzieckiem - postanawia strzelić jej kulką w łeb aby historia wreszcie się skończyła.

Czy widzicie związek pomiędzy pierwszą historią a drugą? Jest dokładnie ten sam cel - morderstwo ale jedno jest przedstawione pozytywnie i inne negatywnie. Większość ludzi zaakceptuje zły cel jeżeli powody jego dokonania są dobre. wiem, że to niesamowicie drastyczny przykład, ale aktualnie pokazują wam jak działa przekonanie kogoś do swoich racji zmieniając tylko i wyłącznie definicje pod którą to podpinamy.

Dzisiejszy świat coraz częściej pokazuje,że dobro i zło to tylko definicja, która jest iluzją i można ją zmieniać w zależności od potrzeby a jest to konieczne bo aby przekonać ludzi do swoich racji już nie wystarczy pokazać inną historię ale trzeba również zaprzeczyć fundamentom i nazywać dobrem te cechy, które są dla nas pożądane ale z dobrem mają niewiele wspólnego a złem to co stoi na przeszkodzie do osiągnięcia tego co chcemy - nie ważne czy jest to dobre.

Taką manipulację widze w popularnych serialach dla dzieci, mangach, anime, programach telewizyjnych, serialach, reklamach, muzyce, wiadomościach podprogowych.....

Dlatego zdecydowałam, że są dla mnie sprawy ważnejsze niż seksualność. Na całe szczęście człowiek nie składa się tylko i wyłącznie z tego aspektu i mam możliwość realizacji w różnych dziedzinach życia. Możliwe, że zostanę do końca swojego życia sama a możliwe jest też, że uda mi się odwrócić zmiany jakie zostały we mnie przeprowadzone (chociaż wątpię aby tylko dobre chęci wystarczyły). Nie wiem co będzie potem ale wiem, że teraz nie pozwolę na to abym pojęła decyzję, której żałuję. To jest mój wybór. wiem, że za tą notatkę wiele osób mnie znienawidzi ale mówię jak jest.

4 komentarze:

  1. Nie jestem ani za, ani przeciw. Jeśli ktoś jest szczęśliwy i nie krzywdzi tym innych, niech sobie jest kim chce. ♥

    www.cute-world-by-iris.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się pytam czemu miałabym za lub przeciw w takiej naturalnej rzeczy? Nawet seksuolodzy udowodnili, że bycie "nie-hetero" jest naturalne. Więc czemu miałabym być tutaj za lub przeciw? Lub za? Jem, śpię. Seksualność należy do rzecz tak oczywistych jak jedzenie i picie. Oczywiście orientacja to nie jedynie orientacja seksualna, ale także romantyczna. Seks jest ważną rzeczą, jedną z największych przyjemności człowieka, ale pomówmy o miłości. Kobiety są uczone, że seks jest dla nas czymś, czym powinnyśmy się wstydzić. Dlaczego miałby seks sprawiać nam przyjemność? Ten fakt pokazuje dlaczego wydaje się, że jest mniej lesbijek niż gejów. Kobiety są w stanie się poświęcić. Ale wróćmy do orientacji romantycznej. Seks można jakoś przeżyć, ale czemu miałabym żyć z kimś kogo nie kocham? Już nie wystarczy, że dotyk tej osoby jest nijaki?
    Uważam, że homoseksualizm jest wyborem będąc nie-wyborem. Jest to wybór, na którego nie mamy wpływu. Tak samo jest na przykład z chorobami psychicznymi. To, że miałam depresję było moim wyborem, którego nie mogłam wybrać.
    Uważam, że nie da się promować homoseksualizmu. To jest wręcz śmiesznie. Można najwyżej uświadomić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja opisuję co ja zrobiłam i powiem Ci, że podjęta decyzja sprawia, że jestem osobą szczęliwą. Ty masz wolny wybór jak i każdy inny. Do każdej z rzeczy, którą opisałaś mogłabym podać osobne wyjaśnienia ale myślę, że po jakimś czasie sama do nich dojdziesz.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...