Translate

czwartek, 21 maja 2015

Szare soczewki



Szare soczewki

Muszę przyznać, że to moje piersze w życiu soczewki, które nie posiadają zielonego barwnika. Są one bazą bardzo uniwersalną i nie będzie problemów, aby dopasowały się do większości odcieni oczów. Przyznam szczerze, że po założeniu posiadają barwę..... nieokreśloną:
W szarych soczewkach

Każdy widzi inny kolor -  jak przy naturalnie szarych oczach XD
Będzie grupka, która stwierdzi, że są niebieskie, inni będą twierdzić, że są czarne, jeszcze inni, że zielone....
Ich kolor jest tak nieokreślony, że nadadzą się do wszystkiego.





Oto zdjęcie samej soczewki, proszę zauważyć, że  jest w miarę naturalnie wykonana, nie widać jej na oku; a nawet gdyby naturalny barwnik prześwitywał to ciepły odcień środka dopasuje się do akomodacji oka.

Są to moje zdecydowanie najdroższe soczewki!!!Zapłaciłam za nie koło 22 $ i zakupiłam na aliexpress.com
Cała szczęście dostawa z tej strony prawie zawsze odbywa się bez kosztów wysyłki, ale trzeba czekać standardową ilość czasu przy wysyłce z krajów azjatyckich najtańszą opcją.
Nie mam pojęcia jak inne kolory z tej serii, ale moje soczewki nie są jakieś super kryjące.

Posiadają standardową wielkość 14,5 mm, które w moim wypadku bardzo podkreślają oczy.

Całość zadrukowana jest ciemną ramką, która dodatkowo potęguje wrażenie powiększenia oka


A jak wygląda sprawa noszenia?
Są dość komfortowe, ale mimo wszystko noszę tylko na specjalne okazje lub kiedy posiadam odpowiedni humor, swobodnie siedzą kilka godzin na oku, nie opadają.


Jeżeli jesteście zainteresowani podaję link do aukcji:
klik



1 komentarz:

  1. Wyglądasz ślicznie ♥
    Naprawdę ładny i naturalny kolor :3

    www.cute-world-by-iris.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...