Translate

środa, 24 czerwca 2015

Ciekawe rzeczy z sieciówek, które stworzą styl romantyczny

Często piszę o sprowadzaniu ciekawych ubrań z Japonii, jednak mimo wszystko i na polskim rynku są rzeczy, które mogą stanowić bardzo ciekawą bazę bądź dodatek, są one o wiele bardziej dostępne ale niestety niekoniecznie tańsze. 


Dla jasności: gdybym miała tyle pieniędzy aby za każdym razem pozwalać sobie na nowe rzeczy byłabym prze szczęśliwa - jednak prawda wygląda tak, że bardzo często robię zdjęcia w przymierzalni aby później spokojnie ocenić co mogłoby być warte kupna. Nie istnieje nic gorszego niż impulsywne zakupy. Ja wszystko muszę mieć ściśle zaplanowane, dobrane, sprawdzone, czy mam w szafie coś co mogłoby pasować i do czego jeśli już.
zestaw : spodnie + 2 częściowa bluzka
Bardzo rzadko noszę spodnie, nawet zimą. Jest to więc dla mnie coś innego. Nie jestem przyzwyczajona do widzenia swojej sylwetki w takim ubraniu. 
Dodatkowo mam na sobie koronkowa miętową bluzkę zszytą z podkoszulkiem, niby kolor pasuje jednak nie podoba mi się "efekt opalonej skóry", który daje. Wiem, że z tego modelu są również dostępne inne wariacje kolorystyczne.





Bluzeczka z baskinką. Bardzo podobają mi się takie bluzeczki a jak w dodatku są koronkowe to wręcz szaleję na ich punkcie. Dostępne są w w kolorze różowym i białym.


Moim zdaniem biel wygląda bardzo ciekawie:)

Jeżeli macie ochotę na coś naprawdę słodkiego i strojnego polecam koronkową bluzeczkę z kokardą i marszczeniami. Wygląda ładnie, ale chyba nie miałabym do czego jej założyć aby naprawdę pasowała :(


Jak już przy koronce jesteśmy.... skoro wszystko może być wykonane z tego materiały to dlaczego nie kurtka? Wygląda to świetnie jednak minusem jest to, że pełni ona funkcję bardziej ozdobną niż pożyteczną - jeżeli posiadacie szerokie biodra będziecie w niej wyglądać dość dobrze, mi niestety strasznie poszerza ramiona.


Skoro już przy kurteczkach.... ten model wydaje się bardziej skromny i mniej nachalny, niestety na mojej sylwetce wygląda nieco .... dziwnie. Strasznie skraca posturę...

Swoją drogą... już bardzo dawno nie nosiłam prostych włosów, wiem, że niewiele widać, ale jak wam się podoba taka odmiana? Oczywiście ze względu na niszczycielski efekt na włosach nie wykonuję takiej fryzury dość często - może raz... dwa razy na rok się zdarzy...


Koronka jest bardzo uniwersalnym materiałem jeżeli chcemy kierować się stylem romantycznym i hime. W azji występuje ona w jeszcze ładniejszych modelach ale myślę, że takie bazowe wersje mogą pasować wielu osobom i dać pole do popisu z dodatkami. Jeżeli interesujesz się takim wyglądem powinnaś spróbować:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...