Translate

piątek, 12 czerwca 2015

Dziewictwo

Temat dziewictwa jest szczególnie popularny wśród nastolatków a toksyczna moda na "tracenie cnoty" rzadko kiedy jest obiektywnym wyborem i jest często wypadkową martwienia się o opinię.
Znajdziecie pełno materiałów uwłaczającym godności dziewczynom, które już nie są dziewicami jak i ośmieszające komentarze od ludzi uznające dziewictwo za coś "dziwnego". Jednak dlaczego nikt nigdy nie mówi o prawiczkach a jeżeli tak to wypowiadają się sami mężczyźni co nie daje obiektywnej oceny sytuacji.

Na całe szczęście nie jest tak czarno biały jak się wydaje na pierwszy rzut oka. Staram się robić w miarę krótkie i treściwe filmiki ponieważ uważam, że takie najlepiej przemawiają a mielenie jęzora prze kilkadziesiąt minut bywa nużące ( chyba, że macie wrodzony talent do zaciekawiania ludzi), mam nadzieję, że filmik się spodoba.


6 komentarzy:

  1. Jak dobrze, że moją młodość ominęła ta głupia moda. A stara nie jestem. Będąc w 3 klasie liceum zauważyłam dużą różnicę mentalną pierszaków. Bardzo szybko ta moda przyszła i mam nadzieję, że szybko odejdzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdroszczę.... U mnie już w I gimnazjum można było zauważyć presję otoczenia z tej strony. Całe szczęście, że nigdy nie lubiłam być "normalną" osobą bo znając mnie źle by się to skończyło.

      Usuń
  2. Nominuję cię do LBA :3

    http://hime-ari.blogspot.com/2015/06/wracam-i-lba-3.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam pojęcia jak wygląda sytuacja w Polsce, mieszkałam w ojczyźnie tylko do 6 klasy podstawowej.
    W Niemczech tracenia dziewictwa w wieku 13 lat jest tak normalne, że chyba już nikt nie czuje tutaj presji. Ja osobiście uważam, że jak ktoś ma ochotę na seks to niech go sobie uprawia. To jest ich wybór ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uważam, że do pewnych rzeczy trzeba być emocjonalnie gotowym w przeciwnym razie ponosimy konsekwencje ale mimo wszystko nikt nie jest skreślony, każdy się uczy na sobie.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...