Translate

niedziela, 14 czerwca 2015

Kilka pytań i odpowiedzi czyli LBA

Zostałam nominowana do tz. LBA i przyznam, że najpierw musiałam poszukać w google co to w ogóle znaczy. Jest to uznanie za "dobrze wykonaną robotę" z tego co rozumiem dla aspirujących bloggerów. Zostałąm nominowana przez HIME ARI, której za to oczywiście bardzo dziękuję:)
Oto jej pytania i moje odpowiedzi:




1. Ulubiony film?

Jestem fanką wszystkiego co śmieszne i poprawiające humor i już nawet nie zamierzam udawać, że jest inaczej. Może się to wydawać głupie, ale cały świat jest szary i nijaki; nie muszę tego odtwarzać jeszcze na ekranie. Bardzo wartościowy i pełen wątków humorystycznych jest " Z PAMIĘTNIKA WŚCIEKŁEJ ŻONY".
Mam zasadę. Jeżeli w jakimś filmie nie ma afroamerykańskich aktorów komedia jest kiepska ...... albo tylko mnie nie bawią inne komedie?


2. Jaki masz aktualnie cel?

Znacie mnie.... jestem małą skromną osobą, która chce cieszyć się z każdego słonecznego dnia, łapać motylki i patrzeć na tęczę.....
HAHAHAHHAHAHA
Ok, kogo ja oszukuję. Chciałabym kiedyś założyć własną firmę - nie będę zdradzać szczegółów ponieważ to bardzo dalekosiężny plan i nie wiem czy kiedykolwiek wypali.


3.Twoje plany na przyszłość?

Mam ich zdecydowanie za dużo, ale z tych, które mogę w miarę ujawnić jest pracowanie nad swoimi wadami i ciągłe odkrywanie siebie na nowo. Sprawdzone, skuteczne i poprawia mi humor oraz jakość życia więc będę się tego trzymać XD

4. Czego się boisz?

I powiem, że tutaj miałam bardzo duży problem z odpowiedzią. Pająków? Ale przecież nie przeszkadzają mi nawet pod prysznicem. Gady i płazy? Obrzydzają na bank.... ale strach... jednak nie to...
W końcu wpadłam na to czego boję się najbardziej. Jest to lęk przed byciem osobą, która woli oceniać innych i sytuację zamiast reagować i coś zmieniać. Moim największym strachem jest byciem obserwatorem w sytuacji kiedy mogę komukolwiek pomóc. Dużo osób twierdzi, że przez swoją asertywność tylko pakuję się w kłopoty ale nie jestem typem osoby, który udaje, że nic się nie dzieje.


5. Co cenię w życiu?

To co doceniam dla baaaardzo wielu osób może wydawać się wadą, ale  cenię sobie inteligentnych ludzi,nieszablonowych,  którzy uwielbiają dzielić się swoją wiedzą z innymi. Mało mnie interesuje, że inni biorą ich za zarozumiałych, dziwnych bądź chamskich. Mnie to się właśnie podoba ale z moich obserwacji wynika, że bardzo duża grupa bierze ich za "wyniosłych szlachciców i szlachcianki". To ciekawe, bo Ci ludzie wiedzą o co walczą i nie dadzą się zmylić chociażby najliczniejszemu tłumowi, który by ich uciszał. Kolejną cechę, którą cenię jest odwaga. Jakakolwiek, czy mówienie prawdy, kiedy jest ona skrajnie niewygodna, czy obrona ludzi słabszych lub chociażby najzwyklejsze zgłoszenie się na ochotnika do akcji, której wszyscy się lękają. Cenię to w ludziach:)


6. Masz rodzeństwo?

Tak, młodszego brata, który nawiasem mówiąc wygląda starzej ode mnie a ma 14 lat XD

7. Jakiej muzyki słuchasz?

Nie jest tajemnicą, że uwielbiam j-pop a tak poza azjatycką muzyką zapoznaję się z najnowszymi trendami oglądając najnowsze parodie - te które mnie wyjątkowo rozbawiły postanawiam sprawdzić również w formie oryginału. Takim sposobem poznałam Taylor Swift, Maroon 5, Miley Cyrus, One Direction , Ke$hę, Meghan Trainor i wiele innych..... szczerze? Niektóre teledyski brzmią lepiej jako parodia niż oryginał XD
Wiecie, że uwielbiam się śmiać, muzyka, której słucham musi być radosna ( AKB48, Meghan Trainor, Taylor Swift) a resztę oglądam w formie parodii.

8. Co cię motywuje?

Najbardziej motywuję się sama. Kiedy tylko mam okazję do samotności korzystam z niej ponieważ dzięki temu czuję się o wiele lepiej, mogę zregenerować siły i znieść większość trudów dnia. Dużą rolę na moje pozytywne nastawienie do świata ma również religia - uważam, że to naprawdę fajna sprawa ponieważ odpowiada na większość życiowych pytań - zdecydowanie wolę sama zgłębiać się w wiarę ponieważ nie szanuję karierowiczów w Kościele i hipokryzji z czym niestety spotykam się coraz częściej. Uważam, że nie powinno się uczyć suchych zasad tylko traktować ludzi tak jak na to zasługują - czyli jak osoby rozumne. W dodatku bardzo razi mnie brak emocjonalnego wiązania się z Bogiem w Kościele Katolickim oraz głęboko zakorzeniona celebracja śmierci - to też jest istotne, ale religia powinna żyć a nie stawać się martwą. Cenię podejście Meksykan oraz wierzących Amerykanów. Gdyby nie pewne aspekty na pewno już dawno zmieniłabym wyznanie na inne np. Ewangelickie bądź zostałabym Baptystką.

9. Twoje ulubione wspomnienie z dzieciństwa?

Spędzanie czasu na działce, gdzie miałam bardzo wiele okazji poznać przyjaciół z którymi się trzymam po dziś dzień i chwile w moim świętej pamięci domku na drzewie:)

10. Ulubiony kolor?

Zdecydowanie ŻÓŁTY. Jest radosny, pogodny i ciężko skojarzyć go z czymś złym:) Może lubię go ponieważ jak byłam mała często robiłam wianki z mleczy?


Dobrze. Teraz moje pytania:



  1. Jakie cechy najbardziej cenisz w ludziach?
  2. Czy kiedykolwiek byłeś/aś czymś zafascynowany/a w przeszłości co obecnie uważasz za błąd?
  3. Gdybyś mógł zdecydować o tym jakim byłbyś człowiekiem kim byś był/a?
  4. Czy oglądasz seriale?Jeśli tak jaki jest twój ulubiony i dlaczego?
  5. Miasto czy wieś?
  6. Co twoim zdaniem może przynieść większy sukces - ciężka praca czy szczęście?
  7. Wolisz psy czy koty( i dlaczego)?
  8. Gdybyś miał/a na to wpływ to do jakiej narodowości byś należał/a?
  9. Czy zbierasz pamiątki?
  10. Ulubiony smak?


Nie czytam zbyt wielu blogów, ale nominuję:

BlackCatBone9

Gyaruru

Azjatycki Cukier

Ankyls

Nie można nominować osoby, która was nominowała. Mam nadzieję, że uznacie to za dobrą zabawę:)



5 komentarzy:

  1. Nie lubię się bawić w pytania i odpowiedzi :P

    Ale na pierwszym zdjęciu wyszłam uroczo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie powinnaś czytać więcej blogów, wtedy obserwowałoby Cię więcej osób. Taki fajny blog nie może pozostać w ukryciu ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak chcesz to możesz publikować, ja raczej sie do tego nie palę

      Usuń
  3. Droga Hiestero, bardzo dziękuję za nominację, czuję się zaszczycona i jest mi niezmiernie miło! :D Pytania są świetne i z ogromną chęcią na nie odpowiem. Ja również często odwiedzam Twojego bloga, poruszasz bardzo ciekawe tematy. Dziękuję! Już wkrótce moje odpowiedzi pojawią się na moim blogu :) Pozdrawiam ciepło! <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...