Translate

niedziela, 12 lipca 2015

Azjatycki trend, który pozwala sprawdzić, czy musisz schudnąć.

Azja to miejsce bardzo wielu ciekawych trendów - jednych zadziwiających, innych całkiem interesujących. Moim zdaniem ten zasługuje na szczególną uwagę!

Zasadniczo chodzi o to aby dotknąć dłonią swojego brzucha, ALE od tyłu!



Jeżeli potraficie to zrobić oznacza to, że jesteście osobą, którą można uznać za szczupłą, jeśli nie przydałoby się zacząć biegać lub uprawiać inne ćwiczenia.







Ponoć idealną miarą jest kiedy potraficie dotknąć dłonią pępka... no cóż mnie to nie wychodzi, ale nigdy nie miałam jakiegoś wyraźnego wcięcia w talii więc to też może mieć znaczenie XD


Ponoć są nawet takie dziewczyny, które potrafią zrobić to obiema rękami o.O


JA co najwyżej mogę tylko o tym pomarzyć.


Pamiętajcie, że test ma być przede wszystkim zabawą a nie wyrocznią - ja nigdy nie miałam wcięcia w talii a i tak dużo osób twierdzi, że jestem szczupła. Moim zdaniem prędzej bada to, czy macie figurę klepsydry ale co ja tam wiem, nie?


4 komentarze:

  1. Paranoja, mam lekką nadwagę ale mam bardzo wąską talię. Łapie się bez problemu, nawet jak się naciągnę bardziej to i pępka dotknę xd chudnąć, czy nie chudnąć? Oto jest pytanie!
    Albo nie... idę na lody ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej! mogę się tak złapać :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam wcięcia w tali ale jestem bardzo szczupła- potrafię to obiema rękoma :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...