Translate

środa, 12 sierpnia 2015

Koniec z blondem?

Zawsze bardzo kusiły mnie dwie rzeczy - uzyskanie włosów blond i farbowanie ( nie odżywianie ) włosów henną. Wychodziłam z założenia, że blond to jedyny kolor dla którego jest warto sięgnąć po niszczące substancje chemiczne. To i kolorowe włosy :)


Całą resztę można uzyskać poprzez naturalne metody farbowania włosów a lwią część tego procesu jest właśnie używanie henny. W teorii powinna się zmywać - w praktyce zależy od koloru i włosów. Od samego początku wiedziałam w co się pakuję - kolor bardzo nieprzewidywalny, po zastosowaniu możliwe przesuszenie włosów od ziół. Jednak wszystko ma swoje plusy i minusy.

Jeżeli chcecie zobaczyć jak z blondynki stałam się ruda I JAK UZYSKAŁAM KOLOROWE PASEMKA zapraszam do obejrzenia filmiku :)




1 komentarz:

  1. Zaszalałaś, ale na prawdę
    ... uśmiałam się oglądając filmik (suchar plus efekt dźwiękowy - o tak) xD

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...