Translate

środa, 12 sierpnia 2015

Występy gościnne?

Każdy kto tworzy kanał w serwisie youtube.com wie jak trudne jest znalezienie kogoś kto nie bałby się mówić przed kamerą. Wiecznie ustawianie dat, które nigdy nie zostaną zrealizowanie i są odkładane na magiczne "jutro" oraz ciągłe ostawianie kamery przez cały dzień aby pod koniec stwierdzić, że nie kręcimy materiału ponieważ komuś się nie podoba jak wygląda w kamerze wkurzały mnie niemiłosiernie do tego stopnia, że wolałam zakładać peruki i grać kilka ról na raz.



Nikogo nie mogę za to winić - pokazanie się PUBLICZNIE jednak wymaga chociażby MINIMALNEJ pewności siebie a, że często ta cecha jest mylona z pychą chęci do poczucia się lepiej we własnej skórze brak.

Dlatego też byłam naprawdę szczęśliwa kiedy znalazłam osobę, która sama zaproponowała mi gościnne występy z nowym tytułem przewodnim " KTO NIE CZYTA NIECH BŁĄDZI" -tematyka jest o niczym innym jak o  - czytaniu ( kto by pomyślał, nie XD ), ale staramy przedstawić się to w miarę atrakcyjny sposób.

Dajcie znać co sądzicie o tym odcinku :) Mam nadzieję, że wam się spodoba!



5 komentarzy:

  1. Bardzo dobry materiał. Polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sorry for not understanding the language but because of the beauty of the girl i can forgive for every mistake and for this ugly, bearded guy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. His not ugly :( Maybe later we can think about adding some translation :)

      Usuń
  3. Herzliche Gruße aus Österiech! Wegen derertigen Videos die Welt ist besser. Ich kann polnishe Sprache nicht lernen aber 'dziekuje'. Ich muss deinen Blog empfehlen!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...