Translate

poniedziałek, 7 września 2015

Śląska noc z k-popem

 Przyznam się wam szczerze, że mój styl generalnie ogranicza się do wybierania odpowiedniej stylizacji. W codziennym życiu makijaż dla mnie prawie nie istnieje za to przykładam bardzo dużą wagę do odpowiedniej pielęgnacji skóry twarzy. Nie mniej jednak są okazje mniej bądź bardziej ważne.


Swój "look" oparłam na połączeniu aż dwóch różnych rodzajów BB kremów - jeden służył mi za "bronzer" a inny za docelowy kolor. Efekt był tak subtelny, że nawet na żywo nie można było zobaczyć wielkiej różnicy. Zrobiłam pociągłą kreskę eye-linerem zaznaczając przy tym dość intensywnie wewnętrzny kącik oka i przykleiłam sztuczne rzęsy firmy " ageha Eyelashes" No.112. Postanowiłam zrezygnować z soczewek kontaktowych typu circle lens oraz doklejania dolnych rzęs ze względu na długość wydarzenia w jakim uczestniczyłam a była to organizowana w Katowicach " Śląska noc z K-popem" a jako, że do stolicy województwa nie mam blisko wolałam mieć większą kontrolę:)




Policzki i nos ozdobiłam różem a usta wysmarowałam błyszczykiem w kolorze cukierkowym. Jadąc przez kilka miast i pojawiając się w różnych miejscach dość widocznie odstawałam od reszty społeczeństwa zbierając równocześnie dużo uwag pozytywnych jak też i tych negatywnych. Generalnie każdy kto miał do czynienia z mangą bądź anime pokazywał bardzo ciepłe usposobienie do mojego stylu XD





Jednak około 1 rano nie dawałam już rady i musiałam ściągnąć sztuczne rzęsy oraz oczyścić oczy z eyelinera. O 2 rano spotkanie się skończyło i było "after party" na dworcu PKP, a co!

Ci, którzy wytrwali do końca!


Bardzo zależało mi na tym, aby nagrać te cudowne tańce, ale ze względu na oświetlenie i mój bardzo kiepskiej jakości sprzęt nie było to możliwe. Nie mniej jednak nie żałuję ani jednej minuty spędzonej w Katowicach! Poznałam naprawdę ciepłych, sympatycznych ludzi - z niektórymi zamierzam organizować w przyszłości plany bazujące na naszym wspólnym hobby. Najważniejsze było to, że MUZYKI W KOŃCU DAŁO SIĘ SŁUCHAĆ!!! Sami wybieraliśmy piosenki, które chcemy na imprezie i wszystkie były puszczane. W międzyczasie był specjalny konkurs przygotowany dla dziewczyn, które opracowały choreografię do swoich ulubionych koreańskich zespołów i o dziwo ich poziom był naprawdę wysoki! Szczerze zazdroszczę ogromnego talentu i bardzo żałuję, że nie mogłam nagrać żadnego z występów!


W Katowicach tego dnia było dużo różnych imprez - widziałam masę upitych panów ( standardowo) zaczepiających każdą dziewczynę oraz masę ludzi podskakujących w rytm DISCO-POLO czy jakiś remiksów, których ( moim zdaniem) bez upicia się nie da słuchać. Zobaczenie tego pozwoliło mi docenić jeszcze bardziej nasze spotkanie ponieważ mimo iż była możliwość kupienia alkoholu wszyscy mieli umiar i nikt nie przesadzał z tą używką - nie było problemu w nawiązaniu kontaktu z innymi - a wręcz przeciwnie: ludzie, których spotkałam okazali się niezwykle ciepli i serdeczni. Myślę, że każdy się naprawdę dobrze bawił a cała atmosfera była radosna i z klasą ;) Można się bawić kulturalnie - a można - kto powiedział, że się nie da.

Podobno najwięcej imprez K-popowych jest organizowanych w Krakowie i to one cieszą się pełnym rozmachem. Byli wśród nas ludzie, którzy jeździli po różnych miastach Polski na serię tych imprez - też bym tak chciała - jeżeli oczywiście fundusze mi na to pozwolą, ale niestety nie nastawiam się na to w najbliższej przyszłości:)


1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...